تاریخ انتشار : شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 49105

درخواست خلیل‌زاده از موسوی برای کمک به استقلال

درخواست خلیل‌زاده از موسوی برای کمک به استقلال

درخواست خلیل‌زاده از موسوی برای کمک به استقلال

رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه استقلال از سیدعبدالرضا موسوی، عضو مستعفی هیئت مدیره این باشگاه برای کمک به آبی‌پوشان دعوت کرد.

درخواست خلیل‌زاده از موسوی برای کمک به استقلال – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتشار متنی از درخواست اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه استقلال از سیدعبدالرضا موسوی، عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه برای کمک به این باشگاه خبر داد. متن این درخواست، عیناً به شرح زیر است:

«برادر گرامی و ارجمندم جناب آقای سیدعبدالرضا موسوی
سلام علیکم
احتراماً ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و اعیاد شعبانیه، بدینوسیله از همدردی جنابعالی با اینجانب در غم درگذشت همسر مهربانم و تسلای دل بازماندگان صمیمانه سپاسگزاری نموده و در این وضعیت جسمانی ناتوان، رنجور و نحیف خویش سجده شکر و بندگی خود را در برابر حکمت و مشیت خداوند متعال به جا می‌آورم. امید است در صورت شرط حیات، این الطاف و ابراز همدردی همه دوستان و جنابعالی را در شادی‌ها جبران نمایم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال عزادار شد

سید عزیز
در حالی که تقدیر الهی مرا در این غم بزرگ و مصیبت سنگین فقدان همدم زندگی‌ام همسر عزیزتر از جانم داغدار کرده و بنا به توصیه اکید پزشکان باید 14 روز در قرنطینه بسر برده تا وضعیت جسمانی‌ام بهبود یابد و بنا به وجود مشکلات شدید مالی و مدیریتی ناشی از شکایت‌های خارجی، تعهدات داخلی و انجام امور روزمره باشگاه در این شرایط ویژه کشور، نه به‌عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال بلکه به‌عنوان یک هوادار و خادم کوچک و به نیابت از همه هواداران، مربیان، بازیکنان و دلسوزان استقلال از جنابعالی درخواست می‌کنم با عنایت به درایت، دوراندیشی و امعان نظر مقام عالی وزارت در عدم پذیرش و مخالفت با استعفای جنابعالی از عضویت هیئت مدیره باشگاه استقلال، همچون دو ماه گذشته که بی‌ریا و با تمام وجود همچون سرباز در کنار استقلال، مربیان و بازیکنان بودید، در این روزهای سخت پیش رو نیز در کنار ما و مجموعه استقلال بوده و مانند گذشته آستین‌ها را بالا زده و برای سرافرازی استقلال به تلاش خود ادامه دهید.

برادرم
در روز مقدس پاسدار یادآور می‌شوم قطعاً عهد و پیمانی که با هم برای سربلندی و ساختن استقلال رؤیایی و کسب ستاره سوم بستیم و همقسم شدیم همانند دو سرباز تا آخرین توان برای شادی دل میلیون‌ها هوادار عزیزمان بجنگیم را فراموش نکرده‌اید. بی‌شک حضور مجدد در کنار هم، درایت جنابعالی و نیز اتحاد و همبستگی تمام ارکان باشگاه (فارغ از همه اختلاف نظرات گذشته ما در راهبرد و نه در آرمان‌ها)، موجبات بهبود امور، حل مشکلات باشگاه و خوشحالی و شادی دل هواداران میلیونی استقلال را فراهم خواهد ساخت.

بدیهی است پس از کسب بهبودی اینجانب در اولین فرصت، در کنار جنابعالی و دیگر اعضای محترم هیئت مدیره تشکیل جلسه داده و باهماهنگى ریاست محترم مجمع نسبت به انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه اقدام کرده و فصل جدیدی از باشگاهداری نوین را با طرح‌ها و برنامه‌های گسترده در مجموعه استقلال بزرگ آغاز خواهیم کرد. در ادامه این مسیر طولانی، همه عزیزان و هواداران در کنار ما خواهند بود. در اینجا باید مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات و تلاش‌های برادر عزیزم جناب آقای فتح‌الله‌زاده در دوران تصدی مدیریت باشگاه ابراز داشته و آرزو دارم بهبودی خویش را هر چه زودتر به دست آورده و بتوانیم از تجربیات گرانبهاى ایشان بهره‌مند گردیم.

در پایان لازم می‌دانم از حمایت‌ها، راهنمایی‌ها و اعتمادی که وزیر محترم ورزش جناب آقای دکتر سلطانی‌فر به هیئت مدیره استقلال و اینجانب داشته است، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

برادر شما، اسماعیل خلیل‌زاده
سوم شعبان المعظم، قرنطینه پزشکی – رشت».

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.