تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 63955

دروازه‌بان مدنظر بارسلونا و چلسی: زمان جدایی از آژاکس فرا رسیده است

دروازه‌بان مدنظر بارسلونا و چلسی: زمان جدایی از آژاکس فرا رسیده است

دروازه‌بان مدنظر بارسلونا و چلسی: زمان جدایی از آژاکس فرا رسیده است

دروازه‌بان کامرونی تیم فوتبال آژاکس می‌گوید زمان آن رسیده که گام بعدی را در دوران حرفه‌ای‌اش بردارد.

دروازه‌بان مدنظر بارسلونا و چلسی: زمان جدایی از آژاکس فرا رسیده است – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره اونانا، با عملکرد خوبش در آژاکس نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و تاتنهام را به خود جلب کرده و این در حالی است که باشگاه بارسلونا نیز وضعیت او را زیرنظر دارد. این دروازه‌بان 24 ساله که بین سال‌های 2010 تا 2015 در رده‌های پایه عضو تیم بارسلونا بود، می‌گوید آماده جدایی از آژاکس و برداشتن گام بعدی در دوران حرفه‌ای‌اش‌ است.

اونانا 24 ساله که تا سال 2022 تحت‌قرارداد آژاکس است، به روزنامه هلندی « Algemeen Dagblad» چاپ روتردام گفت: حرفم را بد برداشت نکنید، از بودن در آژاکس خیلی خوشحالم و قدردان باشگاه هستم. پنج سال فوق‌العاده را در اینجا تجربه کردم، اما زمان آن رسیده که گام بعدی را در دوران حرفه‌ای‌ام بردارم. هنوز نمی‌دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما جاه‌طلبی و توافق‌های من کاملاً واضح و روشن است.

این دروازه‌بان کامرونی اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «کانال پلاس آفریقا» درباره احتمال بازگشتش به بارسلونا گفته بود: همچنان رابطه خوبی با رئیس باشگاه بارسلونا و مربیان این تیم دارم. همان‌طور که پیش از این گفته‌ام، بارسلونا خانه من است. اگر قرار باشد که به نوکمپ بازگردم، این کار را خواهم کرد، اما در حال حاضر از عملی شدن چنین چیزی فاصله داریم.

واکنش باشگاه آژاکس به مختومه اعلام شدن فصل اردویژه

این دروازه‌بان کامرونی تاکنون در 178 بازی از رقابت‌های مختلف درون دروازه آژاکس ایستاده و موفق شده در 74 بازی دروازه خود را بسته نگه دارد. او همچنین نقش پررنگی در رسیدن آژاکس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.