تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
کد خبر : 91719

دستور مهم فرمانده کل سپاه + جزئیات

دستور مهم فرمانده کل سپاه + جزئیات

فرمانده کل سپاه در نشست مجازی با فرماندهان سپاه‌های استانی. بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌های سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با همه‌گیری کرونا. تاکیدودستوراتی صادر کرد.

به نقل از سپاه نیوز. صبح امروز (سه‌شنبه) جلسه. قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) بسیج با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی. فرمانده کل سپاه، سردارسرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی. رئیس سازمان بسیج مستضعفین. دکتر چشمی مسئول بسیج جامعه پزشکی در محل سازمان بسیج مستضعفین

با ارتباط ویدئو کنفرانس با فرماندهان سپاه‌های استانی سراسر کشور. به منظور پیگیری طرح شهید سلیمانی برگزار شد.

سرلشکر سلامی در این جلسه ضمن تشکر از بسیجیانی که در اجرای طرح شهید سلیمانی تلاش می‌کنند.گفت: امروز علاوه بر شرایط خاص کرونا، در یک فضای جنگ روانی سخت دشمنان هستیم.

دشمنان به دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند. اما با حضور میدانی بسیجیان در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و کمک به مردم این توطئه خنثی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 

فرمانده کل سپاه افزود: بسیجیان با قدم گذاشتن در مسیر خدمت‌رسانی. به بیماران کرونایی لبیک به فرمان رهبری گفتند. که اجر آن کمتر از مجاهدان قیام عاشورا نیست.

سردار سلامی خطاب به فرماندهان سپاه‌های استانی گفت. از تمامی ظرفیت سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم از جمله ناوگان موتوری و گردان‌های عاشورا برای تأمین مایحتاج خانواده‌های کرونایی. همچنین آشپزخانه‌های پادگان‌ها و مراکز سپاه برای پخت غذا برای خانواده‌های نیازمند استفاده شود. وی افزود: در شهرها و روستاهایی که کمبود دارو وجود دارد.

داروخانه‌های سیار راه‌اندازی کنید. تا مردم برای تأمین دارو نیاز به حضور در مراکز استان‌ها نداشته باشند.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز عزاداری شما خدمت به بیماران کرونایی است.بسیجیان همانند حضرت ابوالفضل (ع) که در روز عاشورا علاوه بر جنگیدن آب‌رسانی می‌کردند. به مردم نیازمند و بیماران کرونایی خدمت‌رسانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.