تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 89184

دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ با امام جمعه این شهرستان

دیدار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ با امام جمعه این شهرستان

باقر قربانی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ در نشستی با حجت الاسلام و المسلمین مختاری،امام جمعه ساوجبلاغ دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مختاری، امام جمعه ساوجبلاغ در دیدار با  باقر قربانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: ساوجبلاغ دارای ظرفیت های خوبی در حوزه فرهنگ و هنر می باشد و لزوم توجه به این حوزه و فعالان آن مسئولیت را مهم و قابل توجه می نماید و نیاز به برنامه ریزی در این حوزه ضروریست.
در این دیدار، باقر قربانی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ نیز ضمن تقدیر از امام جمعه فرهیخته این شهرستان و اشاره به نگاه مثبت و دقیق ایشان به حوزه فرهنگ و هنر، خاطرنشان کرد: شهرستان ساوجبلاغ با توجه به گستردگی جغرافیایی و همچنین برخورداری از چندین بخش و تعدد فعالان فرهنگ و هنر، دارای ظرفیت های خوبی برای فعالیت می باشد و ضرورت ایجاب می کند که در برنامه ریزی و اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری، دستگاه های ذیربط، همگرایی و هم افزایی هرچه بیشتری داشته باشند.
در ادامه این نشست صمیمی، امام جمعه ساوجبلاغ  نیز اعلام نمود که از برنامه ریزی ها و فعالیت های فرهنگی و هنری فاخر که برای عموم مردم و اصحاب فرهنگ و هنر طراحی و برگزار می گردد، حمایت ویژه خواهد داشت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.