تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
کد خبر : 87497

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در گفتگوی تلویزیونی با مردم

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در گفتگوی تلویزیونی با مردم

رئیسی در شبکه یزد: وضعیت مهاجران باید در سراسر کشور ساماندهی شود

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در گفتگوی تلویزیونی با مردم استان یزد اظهار داشت: یزد استانی مستعد برای رشد و کار است اما با این همه امکان رشد از مشکلاتی نظیر بیکاری، مهاجرفرستی، کمبودهای حوزه کشاورزی و صنعت، آب و … رنج می‌برد.

وی با اشاره به جایگاه یزد در زمینه نساجی، صنایع دانش بنیان، کشاورزی گلخانه‌ای، مواد معدنی، گردشگری و نخبه پروری افزود: اگر جایگاهی برای بروز و ظهور و جلوه‌هایی از نخبگی و فرهیختگی و علم و دانش نخبگان یزد ایجاد شود، شاهد توسعه صنایع دانش بنیان در استان و به دنبال آن رشد و پیشرفت در زمینه‌های مختلف خواهیم بود.

رئیسی در مورد مسائل استان یزد نیز عنوان کرد: آب در یزد یکی از مشکلات جدی است اما می‌توان پیگیری‌های لازم را انجام داد و کارهای انجام شده گذشته را به عنوان مقدمه در نظر گرفت و یک اقدام نهایی نیز برای رفع این مشکل استان انجام داد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مهاجرت، یزد را به شدت رنج می‌دهد و در شگفتم که چرا هنوز مسئله مهاجرت در یزد و استان‌های همجوار ساماندهی نشده و از این وضعیت هم مردم بومی یزد و هم مهاجران در رنج هستند.

رئیسی یادآور شد: باید وضعیت مهاجران را در استان‌های مختلف کشور ساماندهی کنیم تا هر دو گروه بومیان و مهاجران از شرایط رضایت داشته باشند.

وی عنوان کرد: زمینه‌های رشد، پیشرفت و کار در استان یزد بسیار خوب است زیرا یزد زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی آماده‌ای دارد که از جمله آنها می‌توان به گردشگری اشاره کرد.

 

 


رئیسی در شبکه استانی خراسان جنوبی: اقتصاد سنگ در خراسان‌جنوبی فعال شود / توسعه کشاورزی در کنار صنعت

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر پنج شنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم خراسان‌جنوبی اظهار کرد: برای من بسیار سخت است که مدتی بگذرد و به خراسان‌جنوبی سفر نکنم که نشان علاقه من به این استان است.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان‌کرد: افتخار من نمایندگی مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری است که مردمی سخت کوش و ولایتمدار دارد.

رئیسی با اشاره به اینکه مسائل خراسان‌جنوبی را با دقت پیگیری می‌کنم، ادامه‌داد: زمان خدمت در مشهد و تولیت آستان قدس رضوی نگاهم به خراسان بزرگ و تصمیماتم برای سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی بود.

وی گفت: اتفاقات بسیار خوبی در خراسان‌جنوبی انجام شده است ولی باید کارهای بیشتری در استان در جهت رفع محرومیت انجام دهیم.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: محصولات خراسان‌جنوبی زرشک، زعفران و عناب اگر با ارزش افزوده فروخته شود نقش مهمی در اقتصاد استان خواهد داشت و حتی سنگ‌های قیمتی اطراف نهبندان نیز این مزیت را دارد.

رئیسی با تأکید بر اینکه اقتصاد سنگ را در خراسان‌جنوبی می‌توان فعال‌کرد، بیان‌کرد: سنگ‌های قیمتی استان نیز با یک سرمایه‌گذاری مناسب می‌تواند موجب تحول در اقتصاد استان شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.