تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
کد خبر : 63232

رئیس جمهور اتریش: کرونا بزرگترین چالش کشور ما در 75 سال گذشته است

رئیس جمهور اتریش: کرونا بزرگترین چالش کشور ما در 75 سال گذشته است

رئیس جمهور اتریش: کرونا بزرگترین چالش کشور ما در ۷۵ سال گذشته است

رئیس جمهور اتریش کرونا را یکی ازبزرگترین چالش‌ها از زمان تاسیس دوباره جمهوری دموکراتیک اتریش در ۷۵ سال پیش ارزیابی کرد که مدتهای طولانی زندگی معمول را با محدودیت‌های فراوانی همراه خواهد کرد.

رئیس جمهور اتریش: کرونا بزرگترین چالش کشور ما در 75 سال گذشته است – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "الکساندر فان در بلن"، رئیس جمهور اتریش امروز دوشنبه به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد جمهوری دوم در یک سخنرانی جمهوری اتریش را در برابر یکی ازبزرگترین چالش ها از زمان تاسیس دوباره خود ارزیابی کرده و گفت: ما مشترکا و با روح اروپایی بر بحران کرونا غلبه می کنیم.

وی تاکید کرد که بحران کرونا و عواقب آن همه ما را تحت تاثیر قرار داده است. برای اولین بار در 75 سال گذشته حقوق اساسی مانند حق زندگی خانوادگی، آزادی تجمعات و آزادی اشتغال به طرز چشمگیری محدود شده است.

رئیس جمهور اتریش در ادامه سخنانش تصریح کرد: ما همه می خواهیم دوباره به زندگی معمول خود بازگردیم. با این حال می دانیم که مبارزه با این بیماری همه گیر مدتی در مقابل این آرزوی ما قرار خواهد گرفت.

وی در عین حال ابراز اطمینان کرد که به صورت مشترک می توان بر بحران کرونا عواقب آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن غلبه کرد.

رئیس جمهور اتریش انسجام، در کنار هم بودن ، همبستگی فرا مرزی را از پیش شرط های مهم برای غلبه بر این بحران دانست.

کرونا تاکنون جان بیش از 23 هزار فرانسوی را گرفته استآمار بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا در آذربایجان‌غربی سیر نزولی داردمرگ 360 نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های انگلیس طی 24 ساعت گذشتهتعداد افراد مبتلا به کرونا در ایتالیا به مرز 200 هزار نفر رسیدعامل کلیدی مهار شیوع کرونا در چین چه بود؟

فیشر در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که وضعیت مدت زمانی طولانی به همین منوال باقی خواهد ماند. وی گفت: با این حال من اطمینان دارم که در آینده نه چندان دور ما می توانیم دوباره به زندگی روزمره خود بازگردیم.

27 آوریل 1945 سالگرد تولد دوباره جمهوری دموکراتیک اتریش بود.

رئیس جمهور اتریش در مراسم هفتادمین سالگرد تاسیس جمهوری دوم اتریش گفت: پس ازسال ها دیکتاتوری ملی سوسیالیست، بعد از هولوکاست و جنگ، سنگ بنای تاریخچه موفق جمهوری دوم در کشور ما بنا نهاده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.