تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 26671

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: ‌220 هزار میلیارد تومان مالیات به بیت‌المال بازگردانده شد / فساد سیتسمی در ایران نداریم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: ‌220 هزار میلیارد تومان مالیات به بیت‌المال بازگردانده شد / فساد سیتسمی در ایران نداریم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: ‌۲۲۰ هزار میلیارد تومان مالیات به بیت‌المال بازگردانده شد / فساد سیتسمی در ایران نداریم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شناسایی و بازگرداندن ۲۲۰ هزار میلیارد تومان مالیات به بیت‌المال خبر داد و گفت: برخی از این مبلغ فرار مالیاتی بود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: ‌220 هزار میلیارد تومان مالیات به بیت‌المال بازگردانده شد / فساد سیتسمی در ایران نداریم – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام درویشیان ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی ‌نظارت بر اجرای قوانین را از مهم‌ترین وظایف این سازمان اعلام کرد و اظهار داشت: حمایت از کارآفرینی و سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید را از دیگر رویکردهای جدی این سازمان است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیگیری مطالبات کلان کشور از جمله؛ مسائل اشتغال و معیشت مردم را از دیگر اولویت‌های سازمان بازرسی برشمرد و افزود: با جدیدت به دنبال رفع مشکلاتی هستیم که دست و پای تولید‌کنندگان را بسته است.

اصفهان| اصلاح ساختار بودجه به وسیله جبران فرار مالیاتی امکان پذیر استحساب‌های بانکی نیابتی، ابزار فرار مالیاتی/مشکل اقتصاد آمریکا نیست، باندبازی خودمان استنماینده مجلس: در حدود 100 هزار میلیارد فرار مالیاتی داریم/برخی اعداد بودجه توهمی است

وی با اشار ه به اینکه در کشور فساد سیتسمی وجود ندارد تصریح کرد: متاسفانه در برخی دستگاه ها تخلفاتی وجود دارد که موجب خسارت به بیت‌المال و حقوق مردم شده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شناسایی و بازگرداندن 220 هزار میلیارد تومان مالیات به بیت المال خبرداد و افزود: برخی از این مبلغ فرار مالیاتی بود که با تلاش‌های کارشناسان این سازمان به بیت المال بازگردانده شد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.