تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر : 83076

رادیو سریالی درباره "مرصاد" ساخت/ پخش از دو شبکه

رادیو سریالی درباره "مرصاد" ساخت/ پخش از دو شبکه

رادیو سریالی درباره "مرصاد" ساخت/ پخش از دو شبکه رادیو سریالی درباره "مرصاد" ساخت/ پخش از دو شبکه

مجموعه ۶ قسمتی "بالگردهای معلق روز خون" به کارگردانی ایوب آقاخانی از رادیو تهران و رادیو نمایش پخش می‌شود.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، "بالگردهای معلق روز خون" به سفارش رادیو تهران در ادارهکل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده و داستان آن درباره فعالیت منافقین در اواخر جنگ ایران و عراق است که منجر به عملیات مرصاد می‌شود.

فرشاد آذرنیا تهیه کننده "بالگردهای معلق روز خون" درباره این اثر گفت : تهیهکنندگی این کار سخت بود چرا که داستان نمایش دائما بین گذشته و آینده روایت می‌شد اما به نظرم همین موضوع جذابیت خاصی را برای شنونده ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد : به دلیل همین رفت و برگشت زمانی که توسط نویسنده طراحی شده بود ، تصمیم گرفتم از افکت و موسیقی فضاسازی (آمبیانس) در کار استفاده کنم، در واقع موسیقی که برای این نمایش استفاده کردم ملودیک نبود.

آذرنیا تأکید کرد: به نظرم این کار به لحاظ تهیه‌کنندگی از نظر تکنیک و تنظیم رادیویی کار جدیدی بوده، حتی به لحاظ نوع بازی و آکسان‌گذاری هم خاص بود.

این تهیه‌کننده با سابقه رادیو افزود: در این نمایش، فریدون محرابی در نقش خبرنگاری به نام میلاد است که داستان از زبان او روایت می‌شود و این تا حد زیادی در باز شدن گره داستان به شنونده کمک می‌کند تا زمان‌بندی قصه را گم نکند.

مجموعه 6 قسمتی "بالگردهای معلق روز خون" به نویسندگی علی مست علی، کارگردانی ایوب آقاخانی، تهیهکنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری نازنین حسنپور و صدابرداری مجید آیینه از روز یکشنبه ساعت 22:30 رادیو تهران و ساعت 1:00 بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود.

فریدون محرابی، کامیار محبی، مهدی نمینی‌مقدم، بهرام سروری‌نژاد، مجید حمزه، حمید یزدانی، مه‌رخ افضلی، نورالدین جوادیان، محمدرضا قلمبر و محمد رضاعلی از جمله بازیگران این مجموعه رادیویی‌اند.

سریال امام جواد را از رادیو بشنویدپخش 2 مستند از رادیو گفت‌وگو/ شفافیت با "ریل ‌44" و حقیقت با "عصر کرونا"

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.