تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 128935

رسیدگی به 1413 درخواست در آخرین دیدار مردمی رئیس کل دادگستری

رسیدگی به 1413 درخواست در آخرین دیدار مردمی رئیس کل دادگستری

رئیس کل و مدیران دادگستری استان البرز در دیدارهای مردمی هفته جاری به 1413 درخواست مردمی رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کردند.

به گزارش آوا اللبرزبه نقل ازحسین فاضلی هریکندی با اشاره به اینکه دیدارهای مردمی مدیران دادگستری کل استان البرز به صورت ثابت در روزهای سه شنبه هر هفته برگزار می شود از اعلام روزهای انجام دیدارهای مردمی مدیران دادگستری کل استان و همچنین مدیران کل دستگاه های تابعه در پورتال دادگستری کل استان البرز خبر داد. رئیس کل دادگستری استان البرز که در روز گذشته 14 درخواست مردمی را شخصا مورد رسیدگی قرار داده بود اضافه کرد: در همان روز همچنین 24 درخواست توسط معاون و مشاوران قضایی دادگستری استان و 125 مشاوره و راهنمایی نیز توسط کارشناسان حوزه ریاست به مراجعین ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه در دیدارهای مردمی، درخواست‌ها بدون محدودیت موضوعی مورد رسیدگی قرار می گیرد متذکر شد: درخواست ها غالبا در زمینه تسریع در رسیدگی و اتخاذ تصمیم در پرونده های جاری در دادسراها و دادگاه های مراجع مختلف قضایی استان، درخواست خانواده زندانیان جهت اعطای مرخصی به زندانیان در ایام نوروز و ادعای خلاف شرع بین بودن آرای قطعی و درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری بود.

بخوانید….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.