تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۰۴
کد خبر : 81884

رواسی: هدفم قهرمانی دوباره پارا وزنه‌برداری در پارالمپیک است

رواسی: هدفم قهرمانی دوباره پارا وزنه‌برداری در پارالمپیک است

رواسی: هدفم قهرمانی دوباره پارا وزنه‌برداری در پارالمپیک است

سرمربی جدید تیم ملی پارا وزنه‌برداری کشورمان هدفش را قهرمانی دوباره این تیم در بازی‌های پارالمپیک دانست.

رواسی: هدفم قهرمانی دوباره پارا وزنه‌برداری در پارالمپیک است – اخبار ورزشی –

علی‌اصغر رواسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره انتصابش به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین اظهار داشت: مدتی بود که ارتباطی با فدراسیون و کمیته پارالمپیک نداشتم، اما از چند روز قبل صحبت‌هایی را انجام دادیم و در نهایت روز گذشته (یکشنبه) مذاکرات به نتیجه رسید و مسئولیت را بر عهده گرفتم. ان‌شاءالله که بتوانم وزنه‌برداری جانبازان و معلولین را به جایگاه اصلی‌اش برسانم.

سرمربی تیم ملی پارا وزنه‌برداری درباره توقعات زیادی که از او به واسطه موفقیت‌های قبلی‌اش در این تیم وجود دارد، گفت: این مسئله هم خوب است و هم بد. شاید فشار مضاعفی را به وجود بیاورد، اما می‌تواند انگیزه کادر فنی و ملی‌پوشان را زیاد کند. متأسفانه ما دیگر سیامند رحمان را در بین خودمان نداریم، اما تلاش می‌کنم و هدفم این است که تیم ملی دوباره قهرمان پارالمپیک شود و در بازی‌های توکیو بدرخشد.

وی در ادامه افزود: در صحبت‌هایی که با حسین رضازاده سرپرست انجمن پارا وزنه‌برداری و همچنین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین داشتم، آنها گفتند که هدف‌شان بازگرداندن من بوده است. خوشحالم که این اعتماد نسبت به من وجود دارد و امیدوارم پاسخ اعتماد مسئولان را بدهم.

رواسی درباره برنامه‌های تیم ملی پارا وزنه‌برداری خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تمرین تیم ملی باید از مهر ماه آغاز شود، اما می‌خواهم این پیشنهاد را بدهم که این اتفاق زودتر رخ بدهد و چند هفته زودتر بتوانیم در کنار ملی‌پوشان باشیم. این مسئله باعث می‌شود که ورزشکاران روحیه بگیرند و شرایط بهتر از قبل شود.

رضایی: کمیته پارالمپیک هیچ پیشنهادی برای مربی خارجی نعمتی و جوانمردی نمی‌دهد/ به هیچ ورزشکاری بدهکار نیستیم

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.