تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 46561

روحانی: شرایط ما درمقایسه با کشورهای پیشرفته بهتر است/تاکید بر عرضه سهام‌های دولتی در بازار بورس

روحانی: شرایط ما درمقایسه با کشورهای پیشرفته بهتر است/تاکید بر عرضه سهام‌های دولتی در بازار بورس

روحانی: شرایط ما درمقایسه با کشورهای پیشرفته بهتر است/تاکید بر عرضه سهام‌های دولتی در بازار بورس

رئیس‌جمهور گفت: شرایط ما درمقایسه با کشورهای پیشرفته در مبارزه مقابله با کرونا بهتر است.

روحانی: شرایط ما درمقایسه با کشورهای پیشرفته بهتر است/تاکید بر عرضه سهام‌های دولتی در بازار بورس – اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در نخستین جلسه هیئت دولت در سال 99 گفت: شرایط ما در مقایسه با کشورهای پیشرفته برای مقابله با کرونا از نظر نیازمندهای بهداشتی و بیمارستان‌ها شرایط بهتری است. این در سایه تلاش و کوشش همگی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 99 به جهش تولید توسط مقام معظم رهبری گفت: به وزرا عرض کردم طرح‌های مهمی که در سال 99 تکمیل و به پایان می‌رسد را به مردم بگویند. به مردم بگویند در زمینه آب، برق، نفت و گاز، پتروشیمی،‌ صنایع و کشاورزی و مسکن در هر حوزه هرکسی که مسئولیت بر عهده دارد را به مردم بگویند.

رئیس‌جمهور اضافه کرد: امسال را ما سال افتتاح طرح‌های مهم در ایران اعلام کردیم و تا پایان سال شاهد افتتاح طرح‌های مهم در زمینه‌های مختلف در کشور خواهیم بود و از الان باید فهرست این افتتاحیه‌ها به مردم گفته شود. مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید، تولید مضاعف و حرکت سریع‌تر را در تولید ‌خواهند و راهش این است که ما اقدامات زیربنایی سریع انجام دهیم.

وی با ناکید بر ضرورت اصلاحات بانکی در زمینه تولید اظهار داشت: تولید یعنی سرمایه و علم و دانش و فناوری و روابط خارجی با دنیا و اگر این سومی را حذف کنید تولیدی به وجود نمی‌آید. جهش تولید در سایه روابط خوب با جهان و همسایگانمان در زمینه صادرات و واردات بدست می‌آید. ما باید علم ودانش را بیاموزیم و بیاموزانیم. اگر می‌خواهیم سال سال جهش تولید باشد تولید بدون سرمایه گذاری امکان‌پذیر نیست.

رئیس‌جمهور با تاکید بر عرضه سهام‌های دولتی در بازار بورس برای جهش تولید تصریح کرد: همه دستگاه‌های دولتی سهامشان را در بورس عرضه کنند. برای حرکت در تولید باید سهام‌ها به بازار بورس و فرابورس عرضه شود تا تحول بزرگ شاهد باشیم.

این خبر تکمیل می‌شود ….

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.