تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۴۴
کد خبر : 46989

روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا در سمنان همچنان ادامه دارد

روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا در سمنان همچنان ادامه دارد

روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا در سمنان همچنان ادامه دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی و پزشکی استان سمنان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این استان گفت: این دانشگاه موفق به اجرای صحیح طرح غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی در این استان شده است.

روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا در سمنان همچنان ادامه دارد – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، نوید دانائی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شناسایی و غربالگری افراد مبتلا به ویروس کرونا موفق عمل کرده است.

وی آمار بالای مبتلایان به کرونا را در استان سمنان گواه و نشانی بر موفقیت دانشگاه علوم پزشکی این استان در اجرای طرح غربالگری عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌دریغ کادر درمانی و پزشکی استان سمنان در خدمت به مبتلایان به ویروس کرونا گفت: اصل خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی از راهکارهای اصلی مقابله با کرونا است.

دانائی تنها راه مهار ویروس کرونا در شرایط فعلی در خانه ماندن است اظهار داشت: تا به امروز و این لحظه نتیجه آزمایش 393 نفر در 6 شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان مثبت بوده است.

وی با اشاره به انجام آزمایشات تشخیص مبتلایان به ویروس کرونا با توجه به راه‌اندازی یک آزمایشگاه در سمنان انجام می‌شود گفت: مردم باید نهایت همراهی و همکاری را در کنترل این بیماری داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: در صورت همکاری مردم و رعایت نکات بهداشتی هر چه سریع‌تر زنجیره شیوع ویروس کرونا در استان سمنان کاهش می‌یابد و می‌توانیم شاهد مهار این ویروس منحوس باشیم.

سازمان بهداشت جهانی: سرعت شیوع کرونا در جهان بیشتر شده استابتلای نایب‌رئیس گالاتاسرای ترکیه و همسرش به ویروس کرونا

انتهای پیام/363/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.