تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر : 60343

روند برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

روند برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

روند برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس از تغییر در روند برگزاری جلسات علنی پارلمان خبر داد و گفت: طبق تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس، مقرر شد جلسات علنی از دو هفته آینده، سه روز در هفته برگزار شود.

روند برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد – اخبار سیاسی –

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه امروز این هیئت، گفت: طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس، قرار شد مجلس هفته آینده جلسه علنی نداشته باشد و نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه‌شان بروند.

وی تصریح کرد: در تصمیم دیگر جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس مقرر شد که از این پس و از دو هفته آینده، جلسات علنی قوه مقننه سه روز در هفته برگزار شود.

شرایط جدید مجلس برای حضور نمایندگان در جلسات علنی+ جزئیات جزئیاتی از آخرین تصمیمات هیئت رئیسه مجلس برای نحوه برگزاری جلسات علنی تصمیمات جدید هیئت‌رئیسه مجلس برای برگزاری جلسات علنی

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان با اشاره به تصمیم این هیئت برای برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی، خاطرنشان کرد: طبق تصمیم اکثریت اعضای هیئت‌رئیسه مجلس، قرار شد که جلسات کمیسیون‌ها تا پایان دوره دهم، هفته‌ای دو روز تشکیل شود.

به گزارش تسنیم، پس از شیوع بیماری کرونا، جلسات علنی مجلس با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، فقط دو روز در هفته و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود که با تصمیم جدید هیئت رئیسه مجلس، این روند تغییر کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.