تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
کد خبر : 88696

رکاب‌زن البرزی قهرمان رقابت‌های دوچرخه‌سواری تایم تریل بانوان شد

رکاب‌زن البرزی قهرمان رقابت‌های دوچرخه‌سواری تایم تریل بانوان شد

یک رکاب زن البرزی توانست مسیر ۲۳ کیلومتری ماده تایم تریل انفرادی در زمان ۲۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه طی کند و مقام قهرمانی را بدست آورد.

دومین و آخرین روز مسابقات جاده قهرمانی کشور بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان روز جمعه در بخش تایم تریل انفرادی برگزار شد که ماندانا دهقان رکاب‌زن تیم البرز توانست در رقابت با حریفان در روز گرم پارک سرخه حصار، از دیگر رقبا پیشی گرفت عنوان نخست را از آن خود کند.

در این مسابقات ۵۰ شرکت کننده از ۲۰ استان شرکت داشتند که دهقان از استان البرز توانست مسیر ۲۳ کیلومتری ماده تایم تریل انفرادی در زمان ۲۳ دقیقه و ۱۰ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه طی کرد و مقام قهرمانی را بدست آورد.

سمیه یزدانی که روز گذشته مقام قهرمانی استقامت جاده را کسب کرده بود با ثبت زمان ۲۳ دقیقه و ۱٨ ثانیه و ۶٨ صدم ثانیه دوم شد و ساجده سیاحیان نیز از استان اصفهان نیز با ثبت زمان ۳۲ دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۳۶٨ هزارثانیه در رتبه سوم این ماده قرار گرفت.

در روز پایانی این مسابقات تیم هیٲت دوچرخه سواری استان تهران در رده سنی بزرگسالان و امید مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جاده ( استقامت و تایم تریل انفرادی) عنوان نخست را از آن کرد و استان‌های البرز و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند. بدین ترتیب پرونده مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی کشور بسته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.