تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
کد خبر : 91568

زمین‌خواری ۱۰۰ هکتاری در یکی از شهرک‌های صنعتی نظرآباد شناسایی شد

زمین‌خواری ۱۰۰ هکتاری در یکی از شهرک‌های صنعتی نظرآباد شناسایی شد

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد از کشف زمین‌خواری ۱۰۰ هکتاری از یکی از شهرک‌های صنعتی این شهرستان خبر داد.گفت: در این زمینه ۵۰ نفر برای پاسخگویی به اتهامات احضار شده‌اند.

 سامان قاضی زاده در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در مورد کشف یک پرونده زمین خواری در یکی از شهرکهای صنعتی شهرستان نظرآباد، اظهار داشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) یک مورد پرونده زمین خواری در یکی از شهرکهای صنعتی نظرآباد کشف شد.وی افزود. در این پرونده تاکنون حدود 50 نفر متهم هستند و متهمان برای ادای پاره ای از توضیحات احضار شده اند.

بیشتر بخوانید:

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد با بیان اینکه در این پرونده زمین‌های این شهرک در حدود 100 هکتار به بستگان متهمان با قیمت‌های واهی و حتی بدون پرداخت وجه واگذار شده است، بیان کرد: تحقیقات در مورد این پرونده در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این‌ دومین پرونده زمین خواری 100 هکتاری در نظرآباد است که با پیگیری دستگاه قضایی و سربازان گمنام امام زمان (عج) رسیدگی و در راه بازگشت به بیت المال است، تصریح کرد: حکم متهمان پرونده زمین‌ خواری که به پرونده سه هزار میلیارد تومانی معروف شده، در مرحله تجدیدنظر خواهی است و به زودی رای نهایی این پرونده اعلام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.