تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
کد خبر : 45003

سال 1399، سال امید و پیروزی

سال 1399، سال امید و پیروزی

سال ۱۳۹۹، سال امید و پیروزی

حجت‌الاسلام شیرازی نوشت: ملتی که در همه میدان ها راست قامت ایستاده است، با امید به نصرت الهی به پیروزی های بزرگتری دست خواهد یافت. با این اطمینان و با شناختی که از ملت بزرگ ایران دارم سال ۱۳۹۹ را سال امید و پیروزی می دانم.

سال 1399، سال امید و پیروزی – اخبار سیاسی –

حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در یادداشتی برای خبرگزاری تسنیم نوشت:

سال 1399 سالی است که با عشق به حضرت موسی ابن جعفر علیه السلام آغاز می شود . سالی که در آغازش تولد امام حسین و امام سجاد و امام زمان علیهم السلام است . سالی که ملت عزیز ایران آن را با انابه و توسل و استغاثه شروع می کنند. سالی که در شروعش دل ها به خدای حکیم و بزرگ نزدیک تر شده است . در این روزهایی که جهان درگیر کروناست مردم مهربان ایران در این امتحان الهی به هم نزدیک تر شده اند. چشم و دل ملت محبوب ایران شاهد ایثارگری پزشکان و پرستاران و بسیجیان و نیروهای مسلح و همه دلسوزان است. این روزهای سخت و رنج، قلب ها را کاشانه خدا ساخته است. از هر خانه ای صدای مناجات و دعا و توسل بلند است. انسان ها در حال جمع آوری توشه اخروی اند. همه به حیات معنوی فکر می کنند و برای زندگی ای زیباتر می اندیشند. شروع سالی با این شور و معنویت، نشان از آمادگی برای در هم شکستن موانع بر سرراه ملتی است که تصمیم دارد تا رسیدن به هدف لحظه ای درنگ نکند .

سالی که با نام اولیا الهی آغاز می شود و با یاد آنان پایان می پذیرد ، سال عزت و سربلندی و سعادت و پیروزی است .

امروز به لطف الهی استحکام وحدت و امید ملت ایران به نمایش گذاشته شده است. به یقین ملت نزدیک شده به خدا با نصرت الهی قله های بلند پیروزی را فتح خواهد کرد. ملتی که در همه میدان ها راست قامت ایستاده است، با امید به نصرت الهی به پیروزی های بزرگتری دست خواهد یافت. با این اطمینان و با شناختی که از ملت بزرگ ایران دارم سال 1399 را سال امید و پیروزی می دانم. امیدوارم خدای عزیز و مهربان این سال را برای همه، خصوصا برای امام خامنه ای عزیز سال سربلندی و عزت قرار دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.