تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 27099

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

سهامداران شرکت‌های پارس سوییچ، باما و دارویی لقمان امروز در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا، فرآورده‌های سنگ پرورده طبس و صنعت روی زنگان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 2355واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 6میلیارد و 735میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 3486میلیارد تومان در 665هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پارس سوییچ، باما و دارویی لقمان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های فنرسازی خاور، پارس خزر و سیمان ارومیه نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2602میلیون ورقه به‌ارزش 1832میلیارد تومان در 358هزار نوبت، آیفکس 17واحد افت کرد و در ارتفاع 5323واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا، فرآورده‌های سنگ پرورده طبس و صنعت روی زنگان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، آ.س.پ و بهمن لیزینگ بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

صعود شاخص بورس به ارتفاع 420 هزار واحد، در روز اصلاح بازارمعاملات انجام شده در بورس استان فارس 22 درصد افزایش یافت

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.