تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
کد خبر : 41141

شمار قربانیان ویروس کرونا در اروپا از مرز 500 نفر گذشت

شمار قربانیان ویروس کرونا در اروپا از مرز 500 نفر گذشت

شمار قربانیان ویروس کرونا در اروپا از مرز ۵۰۰ نفر گذشت

با اعلام رسمی خبر جان باختن ۹۷ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا طی ۲۴ ساعت گذشته، آمار قربانیان ویروس کرونا در اروپا از مرز ۵۰۰ نفر عبور کرد.

شمار قربانیان ویروس کرونا در اروپا از مرز 500 نفر گذشت – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه اعلام کرد تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور با 97 نفر افزایش نسبت به آمار روز گذشته، به 463 نفر رسیده است.

بدین ترتیب با احتساب آمار قربانیان ویروس کرونا در دیگر کشورهای اروپایی مانند اسپانیا (28 نفر)، فرانسه (21 نفر)، انگلیس (4 نفر)، هلند (3 نفر) و آلمان و سوئیس (هرکدام 2 نفر)، شمار قربانیان ویروس کرونا در اروپا امروز دوشنبه 9 مارس (19 اسفند) از مرز 500 نفر عبور کرد.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا نیز اکنون به بیش از 20 هزار نفر رسیده است که کشورهای ایتالیا، فرانسه و اسپانیا بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس را در بین کشورها اروپایی داشته‌اند.

مرگ 2 نفر از مبتلایان به کرونا در آلمانکرونا در اروپا| از قرنطینه شدن رئیس جمهور پرتغال تا اولین موارد ابتلا در آلبانیالگوبرداری ایتالیا از تجربه چین برای مهار کروناتعداد جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در فرانسه به 19 نفر افزایش یافتتعداد موارد ابتلا به کرونا در انگلیس به 273 نفر رسیدمرگ بیش از 100 ایتالیایی بر اثر کرونا در یک روزکرونا در اروپا| اولین مرگ کرونایی و ممنوعیت تجمعات بالای هزار نفر در آلمان

انتهای پیام/.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.