تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 86478

شناسایی و رفع نیازهای فناورانه در حوزه زیست محیطی

شناسایی و رفع نیازهای فناورانه در حوزه زیست محیطی

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرزگفت. در راستای توجه به کاهش آلایندگیها. تعمیم صنعت سبز منطبق بر مسولیتهای اجتماعی. شرکت شهرکهای صنعتی اقدام به شناسایی. رفع نیازهای فناورانه درحوزه مرتبط با مسایل زیست محیطی صنایع کوچک و متوسط می نماید.

حميد رضا عقاب نشین افزود. دفترتوسعه صنعتی و کار آفرینی معاونت صنایع کوچک شرکت.  طی بازدیدهای دوره ای بابهره گیری از مشاوران ذیصلاح. اقدام به شناسایی و رفع در قالب تفاهم نامه های تنظیمی فیمابین متقاضی فناوری و رافع فناور نموده است.

شناسایی و رفع نیازهای فناورانه در حوزه زیست محیطی

شناسایی و رفع نیازهای فناورانه

شناسایی و رفع نیازهای فناورانه

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده توسط معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی البرز و دفتر توسعه صنعتی و کار آفرینی با واحدHSE این شرکت ، به منظور شناسایی و مستند سازی نیاز فناورانه در بخش پیش تصفیه واحدهای صنعتی اقدام به بازدید و بررسی های مشکلات مختلف موجود در این واحد ها در بخش فناوری و همچنین تهیه گزارشات لازم توسط مشاور توسعه فناوری استان ، نیازهای فناورانه شناسایی شده به منظور رفع نموده است.

ایشان تصریح کرد:  در تاریخ ۱۸ بهمن ماه تیم فناوران به همراه مشاور توسعه فناوری و مدیریت کارآفرینی و توسعه صنعتی شرکت شهرک های صنعتی البرز  و کارگزار فن بازار البرز از واحد ها جهت رفع نیاز فناورانه بازدید و موفق به عقد چهار تفاهم نامه رفع نیاز فناورانه گردید است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.