تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
کد خبر : 40333

شهردار تبریز: استقرار مسافران نوروزی در پارک‌های تبریز ممنوع است

شهردار تبریز: استقرار مسافران نوروزی در پارک‌های تبریز ممنوع است

شهردار تبریز: استقرار مسافران نوروزی در پارک‌های تبریز ممنوع است

شهردار تبریز گفت: امسال به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، زمینه‌های پذیرش مسافر در این شهر حذف شده و ممنوعیت استقرار در پارک‌های شهری اعمال می‌شود.

شهردار تبریز: استقرار مسافران نوروزی در پارک‌های تبریز ممنوع است – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌ باهر اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت پیشگیری از آن، از پذیرش میهمانان نوروزی که می‌توانند ناقل این بیماری به شهر و استان باشند، معذور هستیم.

وی افزود: با ایجاد این محدودیت‌ها و حذف شرایط پذیرش مسافر نوروزی، به نوعی بسترهای حضور در شهرمان حذف می‌شود تا شیوع بیماری کرونا در تبریز و استان کنترل شود.

مرکزی| محدودیت و ممنوعیت ورود مسافر به شهرستان شازندضدعفونی روستاهای رومشکان؛ برگزاری مراسم شادی و ترحیم ممنوع شدممنوعیت مصرف غذاهای آماده و دریافت نذورات در مراکز شبانه روزی بهزیستی

شهردار تبریز در ادامه خاطر‌نشان کرد: با وجود اینکه گردشگری و رونق اقتصادی همواره در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد ولی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری از همه گیری آن، لازم است که به نوعی شهر و استان را قرنطینه و از تردد خودروهای غیر بومی ممانعت کرد.

شهین باهر، ادامه داد: همان طور که متخصصان امر نیز تاکید دارند، هموطنان و شهروندان برای حفظ سلامت خود در خانه بمانند و از ترددهای بین شهری پرهیز کنند.

انتهای پیام/115/ ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.