ضرورت ارائه راهکارهای نوین در تبلیغات محیطی کرج
شهردار کرج گفت: تبلیغات محیطی، ظرفیتی است که مدیریت شهری میتواند از آن برای آموزش فرهنگی و ترویج فرهنگ شهروندی با هزینههای کم بهره ببرد.
آواالبرز-سعیدی در جلسه بررسی محتوای محیطی و ساماندهی استندهای شهری، بر تقویت تبلیغات محیطی با رویکرد آرامسازی فضای بصری و ساماندهی استندهای شهری با هدف زیباسازی شهر تاکید کرد.
او گفت: بعضی از این تبلیغات جزئی از مبلمان شهری به حساب میآیند و برخی در ایجاد تصویر ذهنی بیننده موثرند و میتوانند بر ادراک زیبایی محیط و کیفیت آن تاثیر بگذارند، بر همین اساس باید بهگونهای باشد که ذهن شهروندان را متشنج نکند.
شهردار کرج، بر ضرورت توسعه مطالعات راهبردی در خصوص ایجاد تبلیغات محیطی با کمترین بهمریختگی بصری، گفت: باید به دنبال راهکاری نوین برای تحقق این مهم بود.
او افزود: استفاده از بنرها، استندهای شهری و تبلیغات محیطی نباید تنها به فضاسازی شهر برای مناسبتها خلاصه شود.
سعیدی گفت: تبلیغات محیطی، ظرفیتی است که مدیریت شهری میتواند از آن برای آموزش فرهنگی و ترویج فرهنگ شهروندی
باهزینههای کم بهره ببرد.
او همچنین استفاده مناسب از فضاهای شهری و در نظر گرفتن بافت و موقعیت اجتماعی شهر را مهم ارزیابی کرد.
شهردار کرج گفت: در این زمینه نباید سلیقهای عمل شود و حتما موارد یاد شده باید در تبلیغات محیطی هر محدوده لحاظ شود.
بیشتربخوانید:
برچسب ها :آوا البرزخبر ، تبلیغات ، تبلیغات محیطی ، راهکار ، راهکارنوین ، کرج
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0