تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۷:۳۲
کد خبر : 23268

ضرورت رعایت اصل بی‌طرفی مدیران و دستگاه‌های اجرایی تا روز انتخابات

ضرورت رعایت اصل بی‌طرفی مدیران و دستگاه‌های اجرایی تا روز انتخابات
استانداری سمنان

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بر تداوم رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: استفاده از امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌ها له و یا علیه کاندیداها ممنوع است و براساس قوانین با متخلفان برخورد می‌شود.

حبیب الله خجسته‌پور در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری بر لزوم حضور مسوولان در بین مردم و دعوت آنها به حضور در انتخابات و بیان اهمیت جایگاه مجلس به عنوان دستگاه تقنینی کشور تاکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان اندکی تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، پرداختن به این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت محورهای اصلی برگزاری انتخابات پرشور در دوم اسفند است و وزارت کشور نسبت به اجرای دقیق این موضوعات تاکید دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: وظیفه مستقیم سلامت و امنیت در انتخابات برعهده وزارت کشور است که در ابعاد مختلف برای اجرای این مهم در ماه‌های گذشته اقدام شد.

وی اضافه کرد: با حفظ بی‌طرفی کوشیدیم با عمل به وظیفه خود در حوزه امنیت و سلامت انتخابات ، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم کنیم و این رویه مهم نیز تا روز انتخابات ادامه می‌یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه ستاد انتخابات استان سمنان در اجرای دومولفه رقابت و مشارکت به صورت غیرمستقیم نقش ایفا می‌کند گفت: در دوم اسفند شاهد انتخاباتی سالم و امن در استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: آگاهی بخشی، اعتماد سازی و رضایت مندی از مولفه‌های مهم برای بسترسازی برای یک رقابت پرشور در انتخابات است.

خجسته پور اضافه کرد: برای آگاه‌سازی باید رویکردهای کارشناسی مورد توجه قرار گیرد و نقش و اهمیت مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم توجه به رسانه‌ها تاکید و اضافه کرد: نقش رسانه‌ها در اعتمادسازی و آگاهی بخشی و بیان دستاوردهای مسئولان دستگاه‌های اجرایی برجسته بوده و به افزایش سطح رضایتمندی کمک می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به نقش و جایگاه مردم در نظام اسلامی تصریح کرد: باید پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به مردم و مطالبه‌گری آحاد جامعه مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: باید حضور مسئولان دستگاه های اجرایی در بین مردم پررنگ‌تر شود و ارتباط با گروه‌ها و اقشار مختلف مردم و از جمله سمن‌ها، بانوان، ورزشکاران ، طلاب ، روحانیون ، ورزشکاران ، معلمان ، رای اولی‌ها، کارگران ، بازاریان، فعالان شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و… بیش از پیش، مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار سمنان از انتخابات به عنوان یک رویداد مهم سیاسی نام برد و با اشاره به ضرورت رعایت اصل بی‌طرفی در برپایی انتخابات مجلس تصریح کرد: اصل بی‌طرفی در انتخابات با جدیت تمام از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.