تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 52411

علاقه رهبر انقلاب به شاعر اهل‌بیتی که 80 سال خادم حرم ثامن‌الائمه (ع) بود

علاقه رهبر انقلاب به شاعر اهل‌بیتی که 80 سال خادم حرم ثامن‌الائمه (ع) بود

علاقه رهبر انقلاب به شاعر اهل‌بیتی که ۸۰ سال خادم حرم ثامن‌الائمه (ع) بود

مرحوم اکبرزاده سال‌های متمادی از عمرش را در خادمی آستان حضرت رضا (ع) سپری کرد.

علاقه رهبر انقلاب به شاعر اهل‌بیتی که 80 سال خادم حرم ثامن‌الائمه (ع) بود – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حاج محمود اکبرزاده مداح و پیر غلام اهل‌بیت (ع) که از مدتی قبل به دلیل احتمال ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، عصر روز گذشته دارفانی را وداع گفت.

این مداح و شاعر آئینی کشور، اشعار و مدایح زیادی را در وصف اهل‌بیت (ع) سروده است. آثاری همچون "نغمه های پیروزی"، "راز ناشناخته"، "زهرا گلبن عفاف" و "غم‌ها، شادی‌ها" از وی به یادگار مانده است.

اخلاق و منش این پرغلام اهل‌بیت (ع) از او الگویی مناسب برای نسل جوان مداح ساخته است. سال‌های متمادی از عمرش را در خادمی آستان حضرت رضا (ع) سپری کرد.

مصطفی خورسندی رئیس کانون مداحان و شاعران آئینی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم درباره ویژگی‌های رفتاری مرحوم اکبرزاده گفت: او فردی با اخلاص و با روحیه انقلابی بود. ارادت او به رهبر انقلاب در این سال‌ها و علاقه متقابل مقام معظم رهبری به ایشان برای کسی پوشیده نبود. بارها در دیدارهای سالیانه مداحان با رهبر انقلاب، شاهد توجهات معظم له به مرحوم اکبرزاده بودم.

مرحوم اکبرزاده سال‌ها در دیدار مداحان با رهبر انقلاب، جلسه‌داری می‌کرد. بسیاری از چهره‌های فرهنگی و مذهبی کشور با درگذشت این شاعر و مداح با اخلاص اهل بیت(ع) پیامی را صادر کردند.

خبرگزاری تسنیم هم درگذشت این ذاکر با اخلاص اهل بیت(ع) را به جامعه مداحان و شاعران آئینی و خانواده مرحوم تسلیت عرض می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.