تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۸:۲۴
کد خبر : 56002

علی‌قارداشی: لیگ تنیس روی میز نیمه‌کاره نخواهد ماند/ انتخابی تیم ملی را دوباره برگزار نمی‌کنیم

علی‌قارداشی: لیگ تنیس روی میز نیمه‌کاره نخواهد ماند/ انتخابی تیم ملی را دوباره برگزار نمی‌کنیم

علی‌قارداشی: لیگ تنیس روی میز نیمه‌کاره نخواهد ماند/ انتخابی تیم ملی را دوباره برگزار نمی‌کنیم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: لیگ برتر در مراحل پایانی است و مسابقات باقیمانده را برگزار می‌کنیم و قرار نیست این لیگ نیمه‌کاره بماند.

علی‌قارداشی: لیگ تنیس روی میز نیمه‌کاره نخواهد ماند/ انتخابی تیم ملی را دوباره برگزار نمی‌کنیم – اخبار ورزشی –

مهرداد علی‌قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط ملی‌پوشان تنیس روی میز در هفته‌های جاری و پس از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: ملی‌پوشان دو دسته هستند؛ آنهایی که قرار بود در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک شرکت کنند و همچنین نفراتی که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان انتخاب شده بودند. درباره نفرات منتخب برای حضور در رقابت‌های جهانی شنیده‌ام که هر کدام در شهرهای خود و با رعایت موارد بهداشتی تمرین می‌کنند. چهار بازیکنی هم که قرار بود برای کسب سهمیه المپیک به تایلند اعزام شوند، نوشاد و نیما عالمیان با توجه به تعویق لیگ فرانسه فعلاً در شهر بابل به تمرین می‌پردازند. شیما صفایی و ندا شهسواری هم در همدان و کرمانشاه حضور دارند و تمرین می‌کنند تا از شرایط آمادگی دور نشوند.

وی در ادامه افزود: مسابقات قهرمانی جهان قرار بود در فروردین ماه برگزار شود که تا تیر ماه به تعویق افتاد. البته پس از تشدید بحران کرونا در دنیا، این رویداد سه ماه دیگر یعنی تا مهر ماه عقب افتاد. درباره مسابقات کسب سهمیه المپیک هم هنوز تاریخ جدیدی اعلام نشده است و ما منتظر این موضوع هستیم.

علی‌قارداشی در پاسخ به این سؤال که «آیا با توجه به تعویق این دو رویداد، باز هم برای معرفی ملی‌پوشان مسابقه انتخابی برگزار خواهد شد یا نه؟»، تأکید کرد: خیر، قرار نیست ما یک بار دیگر مسابقه انتخابی برگزار کنیم و ملی‌پوشان برای حضور در هر دو رویداد مشخص و معرفی شده‌اند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به شیوع ویروس کرونا در دنیا و لغو اعزام بازیکنان کشورمان به مسابقات قطر و عمان گفت: ما جزو اولین فدراسیون‌هایی بودیم که به فدراسیون جهانی ایمیل زدیم و درخواست کردیم که این عدم حضور باعث کم شدن امتیاز بازیکنان کشورمان نشود. کمیته ملی المپیک هم با توجه به اهمیت این موضوع، پیگیری لازم را انجام داد و خوشبختانه اعلام رنکینگ جدید متوقف شده است.

علی‌قارداشی درباره شرایط لیگ برتر تنیس روی میز خاطر نشان کرد: لیگ رشته ما هم مثل سایر رشته‌هاست و بخشی از آن هنوز باقی مانده است. البته ما این لیگ را نیمه‌کاره نخواهیم گذاشت و آن را برگزار می‌کنیم. این یک تصمیم جمعی است. ما نباید در این خصوص بی‌گدار به آب بزنیم، چرا که ممکن است عدم برگزاری و نیمه کاره گذاشتن لیگ تنیس روی میز پس از صدور مجوزهای لازم از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، به جایگاه این رشته در سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهایی که تیم‌داری می‌کنند، لطمه وارد کند.

وی درباره برگزاری مراسم روز جهانی تنیس روی میز که امسال متفاوت از سال‌های قبل بود، گفت: امسال برخلاف گذشته این فرصت فراهم نبود که علاقه‌مندان به این رشته در شهرهای مختلف دور هم جمع شوند. با این وجود و پس از اعلام فدراسیون، عده‌ای با استفاده از وسایل و میزهایی که در خانه داشتند، کلیپ‌هایی را به مناسبت روز جهانی تنیس روی میز تهیه کردند که جالب توجه هم بود. البته این وضعیت در دیگر کشورها نیز وجود داشت و قهرمانان این رشته در نقاط مختلف در خانه‌های‌شان فیلم گرفته و به اشتراک گذاشته بودند.

برگزاری طولانی‌ترین رالی تنیس روی میز در جهان!

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.