عملیات روانی با تکنیک منفور سازی
رسانهها با انبوه اطلاعاتی که انتقال میدهند به یکی از ابزارهای شاخص تأثیرگذاری بر افکار عمومی تبدیل شدهاند. رسانهها برای تأثیرگذاری بر مخاطبان خود از راههای مختلفی استفاده میکنند. یکی از این راهها، تکنیک منفورسازی است. در این تکنیک، رسانه موردنظر تلاش میکند تا تنفر و دشمنی جمعیت مخاطب را نسبت به عقیده، گروه یا کشورهای خاص برانگیزد. شما بهعنوان مخاطب در مقابل این تکنیک رسانهای چه میکنید؟ آیا تحت تأثیر عملیات روانی اینگونه رسانهها قرار میگیرید؟
برچسب ها :افکار عمومی ، تبلیغات ، منفور
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0