تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 27336

فخری: به خاطر لیگ‌ شمشیربازی تمرینات تیم ملی کم‌ نمی‌شود/ پاکدامن مصدوم است

فخری: به خاطر لیگ‌ شمشیربازی تمرینات تیم ملی کم‌ نمی‌شود/ پاکدامن مصدوم است

فخری: به خاطر لیگ‌ شمشیربازی تمرینات تیم ملی کم‌ نمی‌شود/ پاکدامن مصدوم است

سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: بخش اعظم درآمد قهرمانان از لیگ است و چرا بچه‌ها باید از آن محروم شوند، دیروز جلسه‌ای در فدراسیون بود و قرار شد لیگ ۲۰ بهمن ماه شروع شود.

فخری: به خاطر لیگ‌ شمشیربازی تمرینات تیم ملی کم‌ نمی‌شود/ پاکدامن مصدوم است – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیمان فخری در حاشیه مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا در آکادمی ملی المپیک در خصوص مسابقات پیش روی شمشیربازی برای نهایی شدن سهمیه تیم سابر اظهار داشت: مسابقات جام جهانی لهستان یکم تا سوم اسفند برگزار می‌شود، سپس 15 تا 17 اسفند جام جهانی در پادووای ایتالیا و یکم تا سوم فرودین جام جهانی مجارستان را در پیش داریم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر چین، اصلی ترین رقیب ایران برای کسب سهمیه تیمی، 40 امتیاز المپیک از ایران عقب است. چین تنها در صورتی سهمیه المپیک را کسب خواهد کرد که در یکی از مسابقات جهانی فینالیست و مسابقه‌ای دیگر برنز بگیرد که با توجه به اینکه چین تا کنون به جمع 4 تیم برتر در مسابقات جهانی صعود نکرده است، کسب این جایگاه‌ها برای چین بعید است. این در شرایطی است که ایران‌ هم هیچ امتیازی نگیرد.

سرمربی تیم سابر کشورمان تاکید کرد: اگر ایران در مسابقات جام‌ جهانی لهستان به جمع 4 تیم پایانی صعود کند، چین تحت هیچ شرایطی به سهمیه تیمی المپیک‌ نمی‌رسد. اگر ایران در مسابقات لهستان و ایتالیا جزو 6 تیم برتر باشد باز هم سهمیه ایران قطعی می‌شود.

وی در خصوص گلایه‌های شمشیربازان از بلاتکلیفی لیگ گفت: بخش اعظم درآمد قهرمانان از لیگ است و چرا بچه‌ها باید از آن محروم شوند. دیروز جلسه‌ای در فدراسیون بود و قرار شد لیگ 20 بهمن ماه شروع شود.

فخری در خصوص مصدومیت سابریست‌ها افزود: پاکدامن در قهرمانی کشور شرکت نکرد چون آسیب دیدگی شدید مچ داشت که در مصر تشدید شد. کارهای فیزوتراپی او در حال انجام است و تشخیص داده شد در قهرمانی کشور شرکت نکند.

فخری در پایان گفت: تمرینات را برای قهرمانی کشور کم نکردیم و تمرکز روی مسابقات لهستان است.

سهمیه تیمی شمشیربازی برای المپیک 2020 چه زمانی قطعی می‌شود؟

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.