تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کد خبر : 37579

فخری: هماهنگی‌ها برای حضور سابریست‌ها در لوکزامبورگ انجام شد/ بعید است مسابقات لغو شود

فخری: هماهنگی‌ها برای حضور سابریست‌ها در لوکزامبورگ انجام شد/ بعید است مسابقات لغو شود

فخری: هماهنگی‌ها برای حضور سابریست‌ها در لوکزامبورگ انجام شد/ بعید است مسابقات لغو شود

سرمربی تیم شمشیربازی سابر کشورمان گفت: سهمیه ما در المپیک ۲۰۲۰ در رشته سابر قطعی شده و فقط کافی است ملی‌پوشان در یک مسابقه دیگر شرکت کنند.

فخری: هماهنگی‌ها برای حضور سابریست‌ها در لوکزامبورگ انجام شد/ بعید است مسابقات لغو شود – اخبار ورزشی –

پیمان فخری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور خودش و مجتبی عابدینی در جام جهانی لوکزامبورگ اظهار داشت: میزبان جدید جام جهانی لوکزامبورگ اعلام شد و با توجه به اینکه در مورد مسافران ایران در سایر کشورها بحث قرنطینه کردن ایجاد شده و بلیت وجود ندارد، حضور من و مجتبی عابدینی در این جام جهانی منتفی است.

وی افزود: ما تصمیم بزرگی گرفتیم و بعد از مسابقات لهستان بچه‌ها را در این کشور نگه داشتیم و این هم با هماهنگی دکتر علی‌نژاد انجام شد و باید به وی تبریک گفت. معاون وزیر ورزش با ما تماس گرفت و گفت که شرایط را بررسی کنید و در لهستان بمانید. رهبری، فتوحی و پاکدامن ویزای یک ساله داشتند و مشکلی برای ماندن آنها وجود نداشت.

سرمربی تیم شمشیربازی سابر کشورمان گفت: سهمیه ما در المپیک 2020 در رشته سابر قطعی شده و فقط کافی است ملی‌پوشان در یک مسابقه دیگر شرکت کنند که خوشبختانه مشکلی هم وجود ندارد. هماهنگی‌های لازم انجام شده تا بچه‌ها به لوکزامبورگ بروند و در مسابقات شرکت کنند و ان‌شاءالله اگر بلیت برگشت پیدا کنیم، به ایران بازگردند.

فخری در پاسخ به پرسش که «با ادامه شیوع ویروس کرونا در اروپا احتمال لغو این مسابقات وجود دارد؟»، یادآور شد: آبروی فدراسیون جهانی شمشیربازی به خاطر تغییرات میزبان رفت و کشورها چندین بار بلیت خریدند و پس دادند و چون این مسابقات از جمله مسابقات جهانی برای کسب سهمیه است، بعید به نظر می‌رسد بعد از چندین بار تغییر میزبان، لغو شود و مطمئناً نهایی است. باید نگران کنسلی و یا تعویق مسابقات بوداپست مجارستان بود.

باقرزاده: کسب سهمیه تیمی شمشیربازی کار ارزشمندی بود/ به بازیکنان و سرمربی پاداش می‌دهم

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.