تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر : 29283

قطعه یک آزاد‌راه تهران ـ شمال تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

قطعه یک آزاد‌راه تهران ـ شمال تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

قطعه یک آزاد‌راه تهران ـ شمال تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

گروه استان‌ها-نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امتداد آزادراه شهید همت در البرز و قطعه یک آزادراه تهران شمال حداکثر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

قطعه یک آزاد‌راه تهران ـ شمال تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزالله شهبازی در بازدید از روند تکمیل ادامه آزادراه شهید همت در محدوده استان البرز که ظهر امروز انجام شد، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در حال حاضر در ادامه پروژه شهید همت در حال انجام است، ترانشه‌ای با حجم بیش از 20 هزار مترمکعب می‌باشد که به زمانی حدود 15 تا 20 روز نیاز دارد.

فتاح: توافقی با دولت برای ساخت منطقه 3 آزادراه تهران-شمال نداریمافتتاح قطعه یک آزادراه تهران-شمال قبل از نوروز 99/گلایه وزیر از هنرمندانکاهش 30 درصدی ترافیک آزادراه تهران کرج با بهره برداری از پروژه‌های شهید همت و قطعه یک آزادراه تهران شمال

وی با بیان اینکه ماموریت محوله از سوی رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌های راه‌سازی استان را به جد دنبال کردیم، افزود: بر این اساس فرودگاه مسافربری پیام که نقش پدافند غیر عامل برای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی (ره) را دارد، در نیمه دوم امسال راه‌اندازی شد.

استاندار البرز با بیان اینکه در حال حاضر قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال و ادامه آزادراه شهید همت در البرز در حال تکمیل است، بیان کرد: این دو پروژه حداکثر تا پایان سال زیربار ترافیک می‌رود.

وی با اشاره به لزوم توجه و توسعه و ایجاد زیر ساخت حمل و نقلی در البرز گفت: پروژه چرمشهر آبیک در البرز نیز در حال تکمیل است، همچنین کمربند شمالی کرج، قطار شهری کرج و راه هشتگرد طالقان از جمله پروژه های مهم راه سازی البرز محسوب میشوند که با اهتمام ویژهای در حال تکمیل هستند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.