تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
کد خبر : 92501

قیمت مسکن در ماه‌های آینده

قیمت مسکن در ماه‌های آینده

پیش‌بینی یک کارشناس از قیمت مسکن در ماه‌های آینده

  وحید شقاقی شهری گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر وضعیت برجام.اف ای تی اف نامشخص است. به انتظارات تورمی دامن زده شده است. اگر دولت سیزدهم نتواند بحث برجام را به یک سرانجامی برساند. این انتظارات تورمی همه بازارهای دارایی، کالا و خدمات ما را برهم خواهد زد.

به گزارش آوا البرز به نقل از اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین.یک کارشناس اقتصادی پیش‌بینی کرد.در ماه های آینده نه تنها قیمت مسکن بلکه قیمت ها در بازار کالا و خدمات نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وحید شقاقی شهری در کلاب هاوس خبرآنلاین با موضوع “مخبر. رضایی دو فرمانده در یک میدان” اظهار داشت. با توجه به اینکه در حال حاضر وضعیت برجام و اف ای تی اف نامشخص است. به انتظارات تورمی دامن زده شده است .اگر دولت سیزدهم نتواند بحث برجام را به یک سرانجامی برساند. این انتظارات تورمی همه بازارهای دارایی، کالا و خدمات ما را برهم خواهد زد.

وی افزود: در حال حاضر ۳ هزار و ۷۰۰ هزار میلیارد تومان حجم نقدینگی ما است. رشد نقدینگی روزی ۴۰ درصد است. به این معنا که روزی ۴ هزار میلیارد تومان به اقتصاد پمپاژ نقدینگی صورت می گیرد.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: ظرف دو ماه اخیر قیمت دلار ۳ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است و به تبع افزایش قیمت دلار ما شاهد هستیم قیمت تمام دارایی‌ها مانند طلا، خودرو و بازار سرمایه افزایش پیدا کرده است و در ماه های آینده نه تنها قیمت مسکن بلکه قیمت ها در بازار کالا و خدمات نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این انتظارات تورمی بسیار مهم است و عمده آن به ابهام بر سر کابینه اقتصادی دولت، ابهام بر سر اف ای تی اف، ابهام بر سر مذاکرات برجام و ناآرامی هایی که در کشورهای پیراممونی اتفاق می افتد بر می گردد.

این کارشناس اقتصادی در ادامه گفت: در حال حاضر هیچ یک از وزرای کابینه اقتصادی دولت سیزدهم به این موضوع اشاره نکردند که چرا آقای طیب نیا و یا دژپسند نتوانست و من چگونه می توانم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.