تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۳۹
کد خبر : 31292

لاریجانی: سوریه نشان داد که محور مقاومت اهداف خوبی دنبال می‌کند

لاریجانی: سوریه نشان داد که محور مقاومت اهداف خوبی دنبال می‌کند

لاریجانی: سوریه نشان داد که محور مقاومت اهداف خوبی دنبال می‌کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحولات در منطقه پر اهمیت بوده و از طرفی سوریه کشوری است که در این مدت نشان داد، محور مقاومت اهداف خوبی را دنبال می‌کند.

لاریجانی: سوریه نشان داد که محور مقاومت اهداف خوبی دنبال می‌کند – اخبار سیاسی –

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از عزیمت به سوریه در جمع خبرنگاران، سوریه را یکی از کشورهای دوست ایران و محور مقاومت دانست و گفت: از مدتی پیش قرار بود به کشور دوست، سوریه سفر کنیم، اما بنا به دلایلی این سفر به تعویق افتاد.

وی اظهار داشت: سوریه از کشورهای دوستِ ایران و محور مقاومت است و برای بررسی تحولات سوریه و منطقه، نیازمند رایزنی نزدیک با کشورهایی که در منطقه باهم همکاری داریم، هستیم.

امیرعبداللهیان در دیدارِ سفیر سوریه: ایران از حفظ تمامیت ارضی سوریه حمایت می‌کندسرلشکر جعفری: کمک‌های مستشاری شهید سلیمانی سوریه و عراق را از لوث وجود داعش پاک کرد/ مقاومت در منطقه تثبیت شده استلاریجانی: سردار سلیمانی شرّ تروریست‌‌ها را از سر مردم عراق و سوریه زدود

رئیس مجلس افزود: تحولات در منطقه پر اهمیت بوده و از طرفی سوریه کشوری است که در این مدت نشان داد، محور مقاومت اهداف خوبی را دنبال می‌کند.

لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: این سفر به منظور دیدار و گفت‌و‌گو در زمینه‌های مختلف و توسعه همکاری‌های پارلمانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.