تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۹:۱۵
کد خبر : 21228

ماده ۷ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار اجرا نشده است

ماده ۷ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار اجرا نشده است
غلامحسین شافعی

رییس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید برخی از قوانین اقتصادی با وجود آنکه مراحل تصویب را پشت سر گذاشته‌اند، در سال‌های گذشته عملا به اجرا نرسیده‌اند و همین امر مشکلاتی را برای فعالان اقتصادی به وجود آورده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اتاق بازرگانی ایران، غلامحسین شافعی امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: یکی از قوانینی که حدود هفت سال از تصویب آن می‌گذرد اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده، ماده هفتم قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار است.

به گفته وی، درخواست بخش خصوصی از دولت این است که اگر با قوانین فعلی مشکلی وجود دارد، اقدامات لازم برای اصلاح یا تبصره زدن به آنها در دستور کار قرار گیرد و در غیر این صورت حتی اگر قانون بد وجود دارد، اجرای آن بهتر از بی قانونی خواهد بود.

در ادامه این نشست، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، از آمادگی این وزارت‌خانه برای اجرای ماده هفتم قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار خبر داد و گفت: وزارت صمت در حوزه ایجاد زیرساخت‌ها مشکلی ندارد اما در این حوزه نیاز به یک اراده فرابخشی نیز وجود دارد. از نظر ما مانعی در مسیر اجرای این قانون نیست و وزارت صمت آمادگی لازم برای اجرای این ماده را دارد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.