تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر : 121503

نمایش توانمندی های استان در جشنواره البرز قوی

نمایش توانمندی های استان در جشنواره البرز قوی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه به رغم مزیت های بسیاری که جشنواره البرز قوی از آن برخوردار است اما به لحاظ کارآمدی نیازمند یکپارچه سازی و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های ذیربط است،گفت: این طرح در راستای بالفعل نمودن ظرفیت ها و توانمندی های استان و در حوزه های مختلف با رویکرد وفاق اجتماعی و امید آفرینی اجرا می شود.

به گزارش آوا البرزبه نقل ازداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ولی پوری در اولین جلسه هماهنگی جشنواره البرز قوی که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی عضو در سالن معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شد ضمن قدردانی از حضور شبانه روزی مدافعان امنیت در کشور و گرامیداشت شهدای این عرصه افزود: اجرای جشنواره البرز قوی از تاکیدات نماینده عالی دولت در استان است و فرمانداران شهرستان های تابعه در هر شهرستان جلسات متناظر را هدایت و راهبری می کنند.

وی افزود: این طرح شامل برنامه های های متنوع اجتماعی، ورزشی و فرهنگی می باشد که به دستگاههای اجرایی و فرمانداران برای اجرا ابلاغ شد.

وی افزود: برای پاسداری از حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای عزیزی که تقدیم کشور شد باید جهادگونه وارد

میدان شد و با بصیرت افزایی، وحدت و اخوت، همبستگی، ایجاد نشاط اجتماعی، امیدآفرینی دستاوردهای دولت را به نمایش

گذاشت.
ولی پوری با تحلیلی بر نقش رسانه های بیگانه در وارونه جلوه دادن اخبار و رویدادهای وقایع اخیر گفت: از جمله مهم ترین رسالت

امروز ما مقابله با جنگ روانی دشمن است؛ آنها سعی دارند با فریب افکار عمومی مسائل را وارونه جلوه دهند به طوری که روز را شب جلوه می دهند و با بازی های رسانه ای قصد وارد نمودن ضربه دارند و البته غیر از این انتظار نمی رود لذا باید مراقبت کرد چون جریان نفاق و تجزیه طلب قصد تعدی دارند که ان شا ا… با حضور و هشیاری مدافعان امنیت این تحرکات خنثی می شود.

معاون استاندار همچنین افزود: در این شرایط نقش دستگاه های اجرایی در کنار رسانه ها برای بیان حقایق و جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت است.
ولی پوری گفت: در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره علیه ارزش های والای انقلاب توطئه می کنند؛ مدیران دستگاه های اجرایی استان می بایست با اتحاد، وحدت و هم افزایی در برابر آشوب هایی که هر از چند گاهی به وقوع می پیوندد هشیار باشند و به موقع با اطلاع رسانی گسترده این نقشه ها را بی اثر کنند.

بخوانید…..

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.