تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۵:۱۴
کد خبر : 23175

مارکینوش: از هر زمانی پاریسی‌تر شده ام

مارکینوش: از هر زمانی پاریسی‌تر شده ام

مارکینوش: از هر زمانی پاریسی‌تر شده ام

مارکینوش

مدافع باتجربه پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است که قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مونت کارلو، مارکینوش مدافع برزیلی پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که قراردادش را تا سال 2024 تمدید کند و در این تیم باقی بماند. او بعد از تمدید قرارداد گفت: وقتی به پاری سن ژرمن پیوستم یک بازیکن جوان و بی‌تجربه بودم که برای رسیدن به ترکیب اصلی باید می جنگیدم. روزهای سختی را تجربه کردم اما خود را به ترکیب اصلی رساندم.

او ادامه داد: الان فصل هفتم را در پاری سن ژرمن تجربه می‌کنم و تجربه زیادی به دست آورده‌ام. در یک باشگاه استثنایی و خاص بازی می‌کنم. الان بیش از هر زمان دیگری پاریسی شده‌ام. خوشحالم که قرادادم را تمدید کردم و برای موفقیت پاری سن ژرمن هر چه در توان دارم رو خواهم کرد.

مارکینوش 25 سال سن دارد. او از سال 2014 از رم به پاری سن ژرمن پیوست و 7 سال است که در این تیم بازی می‌کند و توانسته 19 جام با این تیم به دست آورد.

او در پایان گفت: پاری سن ژرمن تلاش زیادی کرد تا من را حفظ کند و به همین خاطر مشکلی با تمدید قرارداد نداشتم. در یک باشگاه بزرگ و بلند پرواز بازی می‌کنم. خانواده‌ام در اینجا احساس راحتی دارند و احساس می‌کنم که در خانه هستم. در پاریس هرآنچه را که لازم است در اختیار دارم و به همین خاطر هم مشکلی برای تمدید قرارداد نداشتم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.