تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 29157

مدیرروستا: برای مدیرعاملی و سرمربیگری پیکان برنامه دادم/ پیکان را خانه خودم می‌دانم

مدیرروستا: برای مدیرعاملی و سرمربیگری پیکان برنامه دادم/ پیکان را خانه خودم می‌دانم

مدیرروستا: برای مدیرعاملی و سرمربیگری پیکان برنامه دادم/ پیکان را خانه خودم می‌دانم

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای مدیرعاملی باشگاه پیکان نشست‌های خوبی را با مدیر کارخانه ایران خودرو داشته‌ام.

مدیرروستا: برای مدیرعاملی و سرمربیگری پیکان برنامه دادم/ پیکان را خانه خودم می‌دانم – اخبار ورزشی –

علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه گفته می‌شود برای مدیرعاملی باشگاه پیکان با او مذاکره شده است، اظهار داشت: بله، ابتدا در زمینه مدیرعاملی باشگاه پیکان با آقای مقیمی (مدیر کارخانه ایران خودرو) نشست خوبی را برگزار کردیم و برنامه خود را برای قبول این مسئولیت به ایشان ارائه دادم. ضمن اینکه در این زمینه جا دارد از دکتر حاج فتح‌علی ها و دکتر گلچین تشکر کنم که به من لطف داشتند. اعتقاد خودم این است که می‌توانم در زمینه فنی، اجرایی و حتی فوتبال کارگری کمک زیادی به باشگاه پیکان که در واقع باشگاه خودم نیز به شمار می‌آید، داشته باشم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که آیا او گزینه مدیر کارخانه ایران خودروست یا هیئت مدیره این باشگاه، خاطرنشان کرد: من به مدیریت محترم کارخانه ایران خودرو برنامه خود برای مدیرعاملی را ارائه کردم. البته اعضای هیئت مدیره باشگاه هم در حال حاضر در جریان این موضوع قرار دارند و جا دارد از تمام عزیزان حاضر در هیئت مدیره باشگاه پیکان نیز تشکر کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال انتخابش به‌عنوان سرمربی پیکان هم وجود دارد یا نه، یادآور شد: اتفاقاً در زمینه سرمربیگری نیز برنامه خود را ارائه کرده‌ام. به‌هرحال این توانایی را در خود می‌بینم که هم در زمینه مدیرعاملی و هم در زمینه سرمربیگری می‌توانم به باشگاه خود خدمت کنم. فرق نمی‌کند در هر پستی که مدیریت کارخانه ایران خودرو و هیئت مدیره باشگاه پیکان صلاح بدانند در خدمت باشگاه خود خواهم بود.

اختلاف در باشگاه پیکان بر سر انتخاب مدیرعامل/ گرشاسبی یا مدیرروستا؟

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.