تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر : 66778

مدیر برنامه‌های برناردسکی: فدریکو همچنان می‌خواهد پیراهن یوونتوس را بر تن کند

مدیر برنامه‌های برناردسکی: فدریکو همچنان می‌خواهد پیراهن یوونتوس را بر تن کند

مدیر برنامه‌های برناردسکی: فدریکو همچنان می‌خواهد پیراهن یوونتوس را بر تن کند

مدیر برنامه‌های بال ایتالیایی یوونتوس می‌گوید این بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات پیش‌رو جایی نخواهد رفت.

مدیر برنامه‌های برناردسکی: فدریکو همچنان می‌خواهد پیراهن یوونتوس را بر تن کند – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخیراً پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا با انتشار گزارشی مدعی شده بود باشگاه بارسلونا به دنبال این است تا فدریکو برناردسکی را از یوونتوس به خدمت بگیرد و در مقابل حاضر است دو بازیکن خود یعنی ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی را به قهرمان ایتالیا در جریان این معاوضه پیشنهاد دهد. پیش از آن هم جان‌لوکا دی‌مارتزیو مدعی شده بود اضافه شدن دژان کولوسفسکی به ترکیب بانوی پیر باعث جدایی برناردسکی از یوونتوس در تابستان پیش رو خواهد شد، این در حالی است که هافبک پیشین فیورنتینا در ماه ژانویه هم در آستانه جدایی از بانوی پیر بود و باشگاه میلان نسبت به جذب وی علاقه‌مند بود.

جوزپه بوتزو، مدیر برنامه‌های هافبک نفوذی تیم فوتبال یوونتوس در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، با رد این ادعاها گفت: آیا ما درباره جدایی برناردسکی از یوونتوس صحبتی کرده‌ایم؟ خیر، او می‌خواهد همچنان پیراهن سیاه و سفید یوونتوس را بر تن کند. اینکه برخی تماشاگران گاهی فدریکو را هو می‌کنند، جای تأسف دارد، اما مائوریتزیو ساری و باشگاه از او همیشه دفاع کرده‌اند.

وی افزود: به شخصه خوشحالم چون برناردسکی همیشه بهترین بازی‌هایش را برای یوونتوس به نمایش می‌گذارد. این تصادفی نیست که فدریکو برای تیم ملی ایتالیا بازی می‌کند. او به خوبی خود را به بازی در پست‌های مختلف وفق داده است.

سود فروش کتاب زندگینامه کاپیتان یوونتوس به موسسه خیریه اهدا می‌شود

فدریکو برناردسکی که زیرنظر مائوریتزیو ساری جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی یووه نداشته، در سال 2017 بود که در ازای 40 میلیون یورو از فیورنتینا به بیانکونری پیوست.

این بازیکن ایتالیایی و 26 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2022 با یوونتوس قرارداد دارد، این فصل در 24 بازی از رقابت‌های مختلف برای یوونتوس به میدان رفته که حاصل آن یک گل زده و یک پاس‌گل بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.