تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر : 87291

مراسم اختتامیه جشنواره نیایش نوشته های البرز با موضوع نماز و نیایش برگزار شد

مراسم اختتامیه جشنواره نیایش نوشته های البرز با موضوع نماز و نیایش برگزار شد
ناصر مقدم: فعالیت شاعران و نویسندگان البرز با خلق آثار ادبی در زمینه نماز و نیایش که باعث توسعه و ترویج فرهنگ نماز می شود، بسیار ارزشمند است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، مراسم اختتامیه جشنواره نیایش نوشته های البرز سه شنبه 11 خرداد ماه در سالن گفتگوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با حضور ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و معرفی برندگان برگزار شد.
ناصر مقدم در این مراسم ضمن تقدیر از شرکت کنندگان و برگزار کنندگان این جشنواره ، اظهار داشت: فعالیت شاعران و نویسندگان البرز با خلق 214  اثر ادبی در زمینه نماز و نیایش که باعث توسعه و ترویج فرهنگ نماز می شود، بسیار ارزشمند است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: جشنواره نیایش نوشته های البرز در دو بخش شعر و دل نوشته ادبی ابتدای اسفند سال گذشته با انتشار فراخوان آغاز شد و تا 15 فروردین 1400 که پایان مهلت ارسال اثر به جشنواره بود شاعران و نویسندگان با ارسال 214 اثر (146 اثر در بخش شعر، 41 اثر در بخش دل نوشته و قطعه های ادبی و 27 اثر از سایر استانها) در این جشنواره شرکت کردند.
گفتنی است در این مراسم مریم آریان نماینده هیات داوران همچنین خسرو عباسی و بهناز علیمحمدی از عوامل اجرایی و مسئول دبیرخانه جشنواره گزارشی از روند برگزاری ارائه کردند و برگزیدگان جشنواره که شامل افراد ذیل هستند به شعرخوانی و دل نوشته خوانی پرداختند و در انتهای مراسم هم لوح تقدیر و هدایای خود را دریافت کردند.
اسامی برگزیدگان جشنواره :
بخش شعر
نفر اول : آقای داود کوچکی
نفر دوم : آقای حسن کشاورز زیارانی
نفر سوم : خانم نسرین صمصمامی
بخش دل نوشته و قطعه های ادبی
نفر اول : آقای علی شریعتی
نفر دوم : خانم نسیم بذرافشان
نفر سوم : خانم فاطمه بیرانوند
شایسته تقدیر (نوجوانان)
خانم عاطفه برخی
خانم پریسا سادات مناجاتی
خانم حنانه قربی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.