تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 33064

مردم با مشارکت در انتخابات به بهبود وضعیت کمک کنند

مردم با مشارکت در انتخابات به بهبود وضعیت کمک کنند

مردم با مشارکت در انتخابات به بهبود وضعیت کمک کنند

نماینده مردم ساری در مجلس، گفت:حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیداهای اصلح باعث افزایش کارآمدی نهاد قانون گذاری می‌شوند.

مردم با مشارکت در انتخابات به بهبود وضعیت کمک کنند – اخبار سیاسی –

علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس در روز (جمعه دوم اسفند)، اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق‌های ردی در روز جمعه و انتخاب کاندیداهای اصلح باعث افزایش کارآمدی نهاد قانونگذاری می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم با مشارکت در انتخابات به بهبود وضعیت کمک می‌کنند افزود: پشتوانه رأی قوی باعث می‌شود تا مجلس کارآمدتر شده و بتوانند با قوت و قدرت بیشتری به حل مشکلات بپردازند.

نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید بر اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور، است، گفت: مردم می‌توانند از طریق صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدهای اصلح مطالباتشان را پیگیری کنند.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه مباحثی همچون تحریم انتخابات را مطرح می‌کند، بیان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران طی 41 سال گذشته از هر فشار و جنگ روانی علیه ملت ایران استفاده کردند تا مردم را برای عدم حضور در انتخابات ترغیب کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس در همین راستا اضافه کرد: با وجود مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف مردم نشان دادند هوشیار هستند و مسائل کشور را درون خانوادگی می‌دانند و هرگز به صدای بیگانگان گوش نخواهند داد و همچون سنوات گذشته با حضور در انتخابات دشمنان را مایوس خواهند کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان و تجدید نظر در توطئه‌های آنها خواهد شد. از این رو ملت باید به کاندیدای پاک‌دست، کاربلد، باانگیزه، جوان و خستگی‌ناپذیر رأی دهند تا مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود.

انتهای‌ پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.