تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۵:۲۸
کد خبر : 56035

مرگ 1514 نفر طی 24 ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در آمریکا

مرگ 1514 نفر طی 24 ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در آمریکا

مرگ ۱۵۱۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در آمریکا

بر اساسد گزارش جدید که از سوی دانشگاه «جونز هاپکینز» منتشر شده تنها طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در آمریکا بر اثر ویروس کرونا جان باختند.

مرگ 1514 نفر طی 24 ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در آمریکا – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره قطر، دانشگاه «جونز هاپکینز» در گزارشی اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته تعداد 1514 نفر قربانی ویروس کرونا در این کشور شدند.

بر اساس گزارش منتشر شده روز یکشنبه بیست و چهارم فروردین ماه تعداد فوتی‌های آمریکا بر اثر ویروس کرونا از 20 هزار نفر فراتر رفت و به 20506 نفر رسیده بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی سخنانی شرایط این کشور را بی‌سابقه و نگران کننده خوانده و گفته بود که اقتصاد آمریکا تعطیل شده است.

در پی شیوع سریع ویروس کرونا در آمریکا، برای اولین بار در تاریخ ایالات متحده، تمام 50 ایالت این کشور در «وضعیت اضطراری» قرار گرفتند.

افشای نقش آمریکا در انتشار ویروس کرونا توسط یک آزمایشگاه در ووهانکارشناس بهداشتی آمریکا: اگر ترامپ هشدارها را جدی می‌گرفت اکنون در وضعیت بهتری بودیمبرای نخستین بار در تاریخ آمریکا؛ ترامپ در همه ایالت‌ها فاجعه بزرگ اعلام کردواکنش ترامپ به زمان بازگشایی فعالیت‌ها و زندگی عادی در آمریکانیویورک تایمز: وزیر بهداشت آمریکا 2 بار به ترامپ درباره تهدید کرونا هشدار داده بودآخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از 532000 نفر در آمریکا +جدول

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.