تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر : 83833

مستند «قهرمان» آماده نمایش شد

مستند «قهرمان» آماده نمایش شد

مستند «قهرمان» آماده نمایش شد مستند «قهرمان» آماده نمایش شد

مستند «قهرمان» پس از فیلم‌برداری در شیراز و پشت سر گذاشتن مراحل تولید آماده نمایش شد.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند «قهرمان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام آقالری پس از گذراندن مراحل تولید، فیلم‌برداری در شیراز و پشت سر گذاشتن آخرین مراحل فنی آماده نمایش شد.

مستند «قهرمان» داستان فاطمه حشمتی مادربزرگ 84 ساله، قهرمان ملی و آسیایی در رشته دومیدانی است. او برای شرکت در مسابقه جهانی با چالش‌های زیادی به لحاظ مالی و اجتماعی مواجه است و برای رفع موانع برای حضور در مسابقه بسیار تلاش می‌کند.

آقالری از اعضای خانه سینما و ایسفا است که سابقه ساخت مستندهای «سرنوشت بایگانی»، «شهر زیبای من»، «این شیشه شکستنی است»،«یک‌لقمه مهربانی» و… را در کارنامه هنری‌اش دارد. «قهرمان» کاری از شبکه مستند سیماست.

پژوهش و نویسندگی این مستند توسط مهدی جوزایی و الهام آقالری انجام‌شده است و از دیگر عوامل آن می‌توان به تدوین: بابک حیدری، مدیر تصویربرداری: عبدالله شکری، تصویربرداران: محمد آقامحمدی و الهام آقالری، صدابردار: علی بلندنظر، صداگذار: شاهین پورداداشی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان و برنا جمشیدی، دستیار تهیه: مطهره کشاورز محمدیان، موسیقی: صبا ندایی، مدیر تولید، برنامه‌ریز و روابط عمومی: علی کشاورز و طراح پوستر: نوید برهمند اشاره کرد.

ساخت مستند حیات وحش از منطقه‌ای که فقط هفت نفر واردش شده‌اند/ ماجرای دستمزد یک دهمی برای 2 پروژه یکسان + عکستولید فصل دوم مستند «یکی از ما» به پایان رسید

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.