تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۴:۲۱
کد خبر : 71546

مقام سابق وزارت بهداشت آمریکا: ممکن است با «بدترین زمستان» عصر معاصر مواجه شویم

مقام سابق وزارت بهداشت آمریکا: ممکن است با «بدترین زمستان» عصر معاصر مواجه شویم

مقام سابق وزارت بهداشت آمریکا: ممکن است با «بدترین زمستان» عصر معاصر مواجه شویم

یک مقام سابق وزارت بهداشت آمریکا هشدار داد اگر تدابیر ضروری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور اتخاذ نشود، ایالات متحده با «بدترین زمستان» عصر معاصر را تجربه خواهد کرد.

مقام سابق وزارت بهداشت آمریکا: ممکن است با «بدترین زمستان» عصر معاصر مواجه شویم – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، «ریک برایت» از مسئولان سابق وزارت بهداشت آمریکا گفت که در صورت عدم بهبودی روش مقابله با ویروس کرونا، ممکن است دولت آمریکا با «بدترین زمستان» عصر حاضر روبرو شود.

مسئول سابق وزارت بهداشت ایالات متحده تاکید کرد که اگر مسئولین کاخ سفید برای جلوگیری از بازگشت کروناویروس قاطعانه عمل نکنند، آمریکا یکی از سخت ترین زمستان عصر معاصر را در پیش روی خواهند داشت.

برایت که ماه گذشته از سمت مدیر کمیته تحقیقات و توسعه زیست پزشکی وابسته به وزارت بهداشت آمریکا برکنار شد، افزود: اگر در بهبودی شرایط کنونی با شکست مواجه شویم، خطر ویروس کرونا افزایش خواهد یافت و برای مدت زمان طولانی ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد که آمریکا همچنان به طرحی جامع برای تهیه انبارهای حاوی کمک‌های اولیه برای انجام معاینات غربالگری ویروس کرونا نیازمند است.

آمریکا بیشترین تلفات ناشی از ویروس کرونا را در بین کشورهای جهان داشته است. تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 1 میلیون و 300 هزار نفر و تعداد قربانیان نیز به حدود 85 هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.