تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر : 61061

منتخب مردم همدان : مجلس یازدهم در صدد تقابل با دولت نیست

منتخب مردم همدان : مجلس یازدهم در صدد تقابل با دولت نیست

منتخب مردم همدان : مجلس یازدهم در صدد تقابل با دولت نیست

حجت الاسلام فلاحی، گفت: مجلس یازدهم در صدد تقابل با دولت نیست ولی پارلمان باید دولت را در جهت فعالیت و کار بیشتر و قانون گرایی هدایت کند.

منتخب مردم همدان : مجلس یازدهم در صدد تقابل با دولت نیست – اخبار سیاسی –

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی منتخب مردم همدان و فامنین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در باره رویکرد مجلس آتی در برابر دولت،اظهار داشت: مجلس یازدهم در صدد تقابل با دولت نیست ولی پارلمان باید دولت را در جهت فعالیت و کار بیشتر و قانون گرایی هدایت کند.

مجلس یازدهم به جای تقابل دولت را به سمت جهش تولید سوق دهد

وی با بیان اینکه بودجه 99 درصدی کشور دست دولت است بنابراین دولت باید پاسخگو باشد، افزود:با توجه به مدیریت اقتصادی دولت در سال 97 که در گزارش تفریغ بودجه در مجلس از سوی رئیس دیوان محاسبات شاهد آن بودیم ، کمال بی مدیریتی شکل گرفته و ذخایر بانک مرکزی به حراج گذاشته شده و دولت باید پاسخ دهد 18 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی چگونه هزینه شده است.
منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد:مجلس یازدهم دولت را در جهت تبعیت از قانون ، مسیری که تعهد داده و به پایبندی به شعارها و قسمی که خورده، هدایت می کند.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد:طبیعتا مجلس یازدهم از یک جهت کمک خواهد کرد که دولت در عمر باقی مانده بتواند چرخ مملکت را چرخانده و به پیش ببرد و از طرف دیگر قطعا مراقبت و نظارت ویژه خواهد کرد تا خطا های گذشته دیگر تکرار نشود تا مردم کمتر دچار مشکل و فشار شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.