تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
کد خبر : 87718

نابینایی که می بیند

نابینایی که می بیند

سارا تاجیک نشاطیه کاندیدای ششمین دوره شورای شهر کرج

 

– سایت خبری آوا البرز: سلام خانم تاجیک، باتوجه به اینکه کاندیدای ششمین دوره شورای شهر کرج شده اید با شما تماس گرفتم، برنامه و اهداف شما را در سایت خبری انعکاس بدم.

– سارا تاجیک نشاطیه: سلام ممنون از لطفا شما،  در صورت امکان جلسه ای داشته باشیم   « من شما را ببینم »

 

#من – رای – می دهم

به نابینایی که من را می بیند – من رای می دهم به اسوه ی که مایه افتخار زنان سرزمین من است ، من رای می دهم به الگوی پشتکار و توانایی

بیا که قصر امل سخت سست بنیاد ست

بیا که بنیاد عمر بر بادست

غلام همت آنم که زیر چرخ کبود

زهر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست

 

«سارا تاجیک» کارشناس ارشد حقوق قضایی و نماینده حقوقی اورژانس اجتماعی و شیرخوارگاه بهزیستی البرز،به دلیل حادثه در یکی از بازی های کودکانه بینایی چشمانش را از دست داد، این حادثه نتوانست مانع پیشرفت، موفقیت و تحقق آرزوهای کودکی او شود.

سارا اولین نابینای کرجی بود که در مدرسه عادی درس خواند و در سال 77 با شرکت در کنکور در رشته حقوق دانشگاه تهران پذیرفته شد.

وی اکنون 17 سال است وکیل پایه یک دادگستری و نماینده حقوقی بهزیستی البرز است.

تاجیک با وجود تمام مشكلات و محدوديت هايي كه داشت، شرایط را به نفع خود تغییر داد و توانست به مدارج علمي بالایی دست پيدا كند.

جامعه را نه آن طور که هست بلکه آن طور که «باید باشد» باید دید . جامعه را از دید یک نابینا، با درکی پرمفهوم و معنادار باید دید.

وقتی دنیا را به جای دیدن لمس کنی، به جای دیدن بشنوی، به جای دیدن حس کنی می توانی به درک جدیدی ازیک جامعه خوب و سالم برسی.

اسطوره ایی که به جای کنج عزلت، درجات عالی را یکی یکی طی نمود و اکنون با قدرتی وصف ناپذیر برای هدف خود در جهت توسعه و ارتقا کیفیت مدیریت شهری   با شعار « # سفیر – خدمت » با آرامشی وصف ناپذیر در تلاش است.

 

سارا تاجیک کاندیدای ششمین دوره شورای شهر کرج الگویی از تلاش، انگیزه و اراده برای دوستان نابیناخود ، مددجویان ، موکل ها و هر آن کس که او را یک بار ببیند.

خانم سارا تاجیک با اراده ی آهنین و استوار برای تغییرات ساختاری شهرکرج پا به عرصه انتخابات نهاده و تمام سعی و تلاش  وی همواره موفقیت ، توسعه و رونق برای تمامی اقشار جامعه و شهر زیبای کرج در کنار همت و همراهی شما می باشد.

به امید روز های روشن ….

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.