تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 55652

نریمانی: در ماه رمضان رزمایش "کمک مؤمنانه" را اجرا می‌کنیم/ توزیع بیش از 14 هزار بسته معیشتی تاکنون

نریمانی: در ماه رمضان رزمایش "کمک مؤمنانه" را اجرا می‌کنیم/ توزیع بیش از 14 هزار بسته معیشتی تاکنون

نریمانی: در ماه رمضان رزمایش "کمک مؤمنانه" را اجرا می‌کنیم/ توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی تاکنون

سیدرضا نریمانی گفت: با توجه به فرمایش رهبر انقلاب، تمام فعالیت‌های هیئت فدائیان حسین (ع) در ماه مبارک رمضان، مصروف تهیه ارزاق و طبخ غذای گرم برای محرومان خواهد شد.

نریمانی: در ماه رمضان رزمایش "کمک مؤمنانه" را اجرا می‌کنیم/ توزیع بیش از 14 هزار بسته معیشتی تاکنون – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سیدرضا نریمانی مداح اصفهانی که این روزها به همراه جهادگران استان اصفهان، مشغول فعالیت‌ جهادی است، شب گذشته میهمان تلفنی مصباح شبکه قرآن و معارف سیما بود.

نریمانی درباره اقدامات جهادی هیئت‌های مذهبی استان اصفهان گفت: اولین گام پس از شیوع ویروس کرونا این بود که لزوم حضور در میدان جهاد و مبارزه با ویروس را برای مساجد و هیئت‌های مذهبی استان اصفهان تبیین کنیم. با هریک از متولیان و مسئولان حسینیه‌ها و هیئت‌ها به‌صورت حضوری جلسه گذاشتیم و نیازهای اولیه را با کمک دوستان برطرف کردیم. در همان ابتدای کار، سامانه‌ای طراحی شد و به‌واسطه آن، جبهه مردمی در سطح استان اصفهان شکل گرفت.

وی به برخی اقدامات جهادی هیئت‌های مذهبی اشاره کرد و گفت: تا امروز بیش از 14 هزار بسته معیشتی برای نیازمندان تهیه و توزیع شده است. حدوداً 11 بیمارستان هر روز توسط جهادگران انقلابی ضدعفونی می‌شوند. کارگاه‌های تولید ماسک و لباس ویژه کادر درمانی و توزیع محلول و غیره در برنامه کاری گروه‌های جهادی قرار گرفته است.

نریمانی به فعالیت‌‌های هیئت فدائیان حسین (ع) اصفهان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روال سال‌های گذشته بر این بود که 30 شب مناجات و ذکر توسل در هیئت برگزار شود اما امسال به دلیل شیوع ویروس و پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب به این نتیجه رسیده‌ایم که تمام فعالیت خود را برای تهیه ارزاق و طبخ غذای گرم برای محرومان و نیازمندان به‌کار گیریم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.