تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 42207

نصب دوربین‌های حرارتی در مرز دوغارون/ موردی از کرونا در مرز ایران و افغانستان مشاهده نشد

نصب دوربین‌های حرارتی در مرز دوغارون/ موردی از کرونا در مرز ایران و افغانستان مشاهده نشد

نصب دوربین‌های حرارتی در مرز دوغارون/ موردی از کرونا در مرز ایران و افغانستان مشاهده نشد

فرماندار تایباد گفت: با هدف شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا یکی از مجهزترین دوربین‌های حرارتی در مرز دوغارون و سالن مسافری آن نصب شده است.

نصب دوربین‌های حرارتی در مرز دوغارون/ موردی از کرونا در مرز ایران و افغانستان مشاهده نشد – اخبار استانها –

محسن سیاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تایباد اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان بلافاصله با همکاری شبکه بهداشت و درمان یک بخش با ظرفیت 28 تخت برای بستری بیماران دارای علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان شهر تایباد در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: همچنین تمهیداتی مانند ضدعفونی سطح معابر، اماکن عمومی، پارک‌ها، بانک‌ها، ادارات و … با همکاری شهرداری و نهادهای اجرایی مربوطه در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس انجام شده است.

فرماندار تایباد تصریح کرد: برای حفظ سلامت عمومی نمازهای جمعه و جماعت در مساجد تعطیل شد، همچنین با انتشار اطلاعیه‌هایی مبنی بر عدم حضور مردم به بیرون از منازل غیر از موارد ضروری و تعطیلی جمعه بازار از دیگر اقداماتی است که در این شهرستان انجام شده است.

فیلم/ 4 نکته کلیدی درباره کروناویروسهمه اقدامات قوه قضائیه برای مقابله با کرونا در زندان‌ها؛ اعطای مرخصی به 70 هزار نفر9 هزار بسیجی برای مقابله با شیوع کرونا در یزد ساماندهی شدند

سیاح تصریح کرد: با هدف شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا یکی از مجهزترین دوربین‌های حرارتی در مرز دوغارون و سالن مسافری آن نصب شده است و روزانه بیش از هزار و 500 نفر از اتباع کشور افغانستان که از سمت این معبر رسمی وارد کشور ایران می‌شوند تب سنجی اولیه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به کمبود ماسک و نیاز مردم با تایید شبکه بهداشت و درمان اماکنی در شهرستان شناسایی و پس از مراحل ضدعفونی و استریل شدن دوخت ماسک انجام خواهد شد، همچنین با پیگیری‌های انجام شده طی چند روز آینده مشکل محلول و ژل ضدعفونی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/282/ی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.