تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 29548

نماینده متخلف به قوه قضائیه معرفی شود/شورای نگهبان به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کند

نماینده متخلف به قوه قضائیه معرفی شود/شورای نگهبان به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کند

نماینده متخلف به قوه قضائیه معرفی شود/شورای نگهبان به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کند

نماینده مردم ایذه در مجلس با بیان اینکه شورای نگهبان نباید تسلیم فشار‌ها شود، گفت: نماینده متخلفی که پرونده اقتصادی دارد باید به قوه قضائیه معرفی شود.

نماینده متخلف به قوه قضائیه معرفی شود/شورای نگهبان به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کند – اخبار سیاسی –

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضمن انتقاد از هجمه برخی از رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس و همچنین برخی از مسئولان علیه شورای نگهبان، گفت: به اعتقاد بنده شورای نگهبان عملکرد خوبی داشته، به خاطر اینکه فرا جناحی عملکرده و در تائید صلاحیت‌ها از هر 2 جناح وجود دارد.

بررسی پرونده برخی از نمایندگان در قوه قضائیه/شورای نگهبان بدون مستندات شخصی را رد صلاحیت نمی‌کند

وی با بیان اینکه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت کاندیداها معیار‌ها و ملاک‌هایی دارد و به وظایف ذاتی خود عمل می‌کند، افزود: اغلب کاندیداهای رد صلاحیت شده به دلیل داشتن پرونده‌های اقتصادی و یا پرونده‌های دیگری که علیه آنها وجود داشت رد صلاحیت شده‌اند.

نماینده مردم ایذه در مجلس با بیان اینکه عده‌ای از رد صلاحیت شدگان و برخی از مسئولان با اظهارات و فعالیت‌های که می‌کنند به دنبال تحت فشار قراردادن شورای نگهبان هستند، ادامه داد: رد صلاحیت کاندیداهایی که پرونده‌های اقتصادی دارند، باعث می‌شود تا افراد پاک دست وارد مجلس شود و مجلس سالمی داشته باشیم.

خادمی با اشاره به اظهارات برخی از مسئولان درباره رد صلاحیت‌ها، بیان داشت: هر یک از نهادهای اجرایی و نظارتی شرح وظایفی دارند و نباید برخی از مسئولان با اظهارات خود در کار دیگر دیگر دخالت کرده و از جناحی حمایت و شورای نگهبان را تحت فشار بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان نباید تسلیم فشار‌ها شود، اظهار داشت: کاندیدایی که وابستگی و وفاداری به این جغرافیا؛ نظام و کشور ندارد، فساد اقتصادی دارد و یا هر پرونده دیگر نباید تایید صلاحیت شود که شورای نگهبان به درستی به وظیفه خود عمل کرده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه اگر مجلسی سالم، قوی می‌خواهیم نباید افراد ناسالم به مجلس ورود کنند، گفت: اگر کاندیدایی هم به صورت سالم وارد مجلس شد اما از قدرت و جایگاه خود سوء‌استفاده کرد و پرونده اقتصادی علیه وی تشکیل شد، باید با نماینده متخلف برخورد و آن را به قوه قضائیه معرفی کرد.

انتهای‌ پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.