تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر : 34348

نماینده مجلس: مردم به‌خاطر منافع ملی پای صندوق‌های رأی آمدند

نماینده مجلس: مردم به‌خاطر منافع ملی پای صندوق‌های رأی آمدند

نماینده مجلس: مردم به‌خاطر منافع ملی پای صندوق‌های رأی آمدند

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان "مردم به‌خاطر منافع ملی پای صندوق‌های رأی حاضر شدند" گفت: مردم با حضور خود نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

نماینده مجلس:مردم به خاطر منافع ملی پای صندوق های رای آمدند – اخبار سیاسی –

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به میزان مشارکت مردم و حضور در انتخابات دوم اسفند، بیان کرد: با توجه به جنگ اقتصادی که دشمن به‌راه انداخته است و شرایط تحریم و وضعیت معیشتی مردم و از طرف دیگر شیوع ویروس کرونا آمار مشارکت در کل کشور قابل قبول است.

نتایج نهایی انتخابات مجلس در تهران اعلام شد/ لیست 30نفره اصولگرایان منتخب مردم تهرانتحلیل مشارکت و نتایج انتخابات مجلس|محبیان: اصلاح‌طلبان هم مجلس را باختند و هم مردم را/عملکرد دولت، مجلس را در سینی طلا تقدیم اصولگرایان کرد

وی با اشاره به حضور و مشارکت خوب مردم در انتخابات روز دوم اسفند، افزود: مردم به‌خاطر منافع ملی و نظام اسلامی پای صندوق‌های رأی آمدند، حضور مردم در انتخابات نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس با تأکید بر اینکه مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان آمریکا و ایادی آن کوبیدند،‌ تصریح کرد: هرکسی که رأی می‌دهد در سرنوشت 4ساله کشور و شهر خود نقش دارد.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا عنوان کرد: مردم در این انتخابات هم مانند سایر انتخابات‌ها حضور پیدا کردند چرا که یک عهد و پیمانی با حضرت امام دارند و انتخابات را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌دانند، آن‌چه امتیاز انقلاب نسبت به قبل است همین حضور مردم پای صندوق رأی و انتخاب مستقیم آنها است.

نماینده مردم سنقر در مجلس اضافه کرد: علی‌رغم اینکه مردم از شرایط اقتصادی گله‌مند هستند اما به‌دلیل شرایط ویژه کشور و تلاش دشمنان برای جلوگیری از برگزاری انتخابات باشکوه در انتخابات حضور یافتند.

وی تأکید کرد: اکنون انتخابات تمام شده است و باید بلافاصله از این مرحله عبور کنیم. حل کردن مسئله FATF و مدیریت شیوع کرونا اکنون باید در اولویت همه دستگاه‌ها باشد.

انتهای‌ پیام/+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.