تاریخ انتشار : شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۱۲
کد خبر : 74982

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: معادلات و محاسبات دشمن با پایمردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به هم ریخته است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: معادلات و محاسبات دشمن با پایمردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به هم ریخته است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: معادلات و محاسبات دشمن با پایمردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به هم ریخته است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شهادت در مانورها و تمرینات نظامی امری اجتناب ناپذیر است و کسانی که در مقدمات عملیات و مانورها شهید می‌شوند هیچ فرقی با دیگر شهدا ندارند چون پایمردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محاسبات دشمن را برهم زده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان: معادلات و محاسبات دشمن با پایمردی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به هم ریخته است – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در مراسم تشییع جنازه شهید هرمزگانی ناوچه کنارک اظهار داشت: امروز بحمدالله نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران معادلات جهانی منطقه را تغییر داده است و رمز اینکه نیروی دریایی بعنوان یک نیروی راهبردی است حضور موثر و چشمگیر در خلیج فارس، خلیج عدن و حتی در دریای کارائیب در آینده نزدیک است.

تشییع پیکر شهید هرمزگانی ناوچه کنارک در بندرعباس از دریچه دوربین تسنیمپیکر مطهر شهید ناوچه کنارک برای تشییع و تدفین در زادگاهش وارد آذربایجان شرقی شدتشییع شهدای ناوچه کنارک در شیراز به روایت تصویر

وی افزود: جغرافیای آبی جهان زیرپای دریادلان غیور ما قرار دارد و بحمدالله با صلابت تمام اقتدار یک ملت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان و دشمنان می‌کشند و خواهند کشاند.

امام جمعه بندرعباس گفت: مفتخریم امروز که در زیر سایه این مقاومت در یک مبارزه بی امان با راهبرد ترکیبی امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در یک فاز جدیدی از مبارزه و مقاومت دنیای استکباری را به چالش کشیده است.

عبادی زاده بیان کرد: دستاوردهای عین الاسد امروز در آمریکای لاتین هویدا است، قطعا مقاومت عزیزان و دلاورمردان عزیز و غیور نیروی دریایی چه در ارتش و سپاه در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان و همینطور در آب‌های آزاد و بین‌المللی نشان از اقتدار یک ملت است؛ این‌ها نمایندگان جریان مقاومتند که نظام استکباری غرب را به چالش کشیدند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: طبیعتا شهید و شهادت بخشی از هر مقاومتی است اگر امروز می‌بینیم ملت عزیز ایران تمام معادلات و محاسبات دشمن را بهم ریخته نتیجه همین پایمردی و دلاورمردی نیروهای عزیز ما است؛ این شهدا مظهر اقتدار یک ملت هستند و ما امروز افتخار می‌کنیم به جوانان عزیزی که بعنوان مظهر غیرت و اقتدار ملت عزیز ایران جان عزیز خود را بر کف دست نهاده و در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند.

وی عنوان کرد: شهید فلک نازی مصداق و نمونه‌ای است از دلاورمردی عزیزان و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ ملت ایران قدردان دلامردان عزیز ما در عرصه‌های مختلف است و این بخشی از یک حقیقت اجتناب ناپذیر است که در میدان مبارزه، مانور و تمرینات نظامی، در بخشی از تمرینات که مربوط به آمادگی در رزم است اتفاق می‌افتد.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: ما گمان نکنیم شهدای عزیزی که در مقدمات یک عملیات یا در مانور و چه در حرکت‌های دیگر به شهادت می‌رسند تفاوتی با دیگر شهدا دارند؛ این‌ها فرزندان این ملت هستند که همه به آنها افتخار می‌کنیم.

وی اظهار داشت: برادران عزیز اهل سنت در تمام عرصه‌ها و دوران دفاع مقدس با حضور چشمگیر خودشان در صحنه‌های نبرد وفاداری خود را به کشور، انقلاب و نظام در طبق اخلاص گذاشتند و امروز نمونه‌ای از همین جوانمردان جان عزیز خود را تقدیم کردند و به شهادت رساندند.

عبادی زاده با اشاره به روزجهانی قدس خاطرنشان کرد: شهید فلک نازی در راستای نیل به هدف بزرگ یعنی آزادی قدس شریف به شهادت رسیدن و به زودی نماز جماعت به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در قدس شریف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/865/ی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.