تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
کد خبر : 71842

نیروهای مسلح اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود+ فیلم

نیروهای مسلح اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود+ فیلم

نیروهای مسلح اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود+ فیلم

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: دشمنان بدانند که ملت ایران تا آخرین قطره خون در مقابل زیاده‌خواهی آن‌ها ایستادگی خواهد کرد و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای بر امنیت جمهوری اسلامی وارد شود.

نیروهای مسلح اجازه نمی‌دهند خدشه‌ای به امنیت کشور وارد شود+ فیلم – اخبار استانها –

سردار کیومرث عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قرچک، با اشاره به اقدام جنایتکارانه دشمنان در به شهادت رساندن نیروهای مرزبانی کشور اظهار داشت: پیام اینگونه رویدادها برای مردم این است که سربازان ایران اسلامی تا جان در بدن دارند برای تأمین امنیت مردم و حدود و ثغور و جلوگیری از هرگونه تجاوز به مرزهای کشور جان‌فشانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برقراری امنیت در کشور هزینه‌بر است تصریح کرد: یکی از هزینه‌ها در تأمین امنیت کشور، وقوع اتفاقات و سوانح ناگوار برای نیروهای مسلح اعم از ناجا، بسیج و سپاه به صورت روزمره از سوی نیروهای دشمن و معاند است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی: نیروی انتظامی با جان و دل برای امنیت مردم تلاش می‌کندامیر خانزادی: همه کارکنان ‌نیروی دریایی ارتش در صف شهادت ایستاده‌اند / آماده شهادت برای امنیت کشوریمجانشین فرمانده ناجا: دشمن از هر غفلتی برای ضربه زدن به نظام ‌استفاده می‌کند / ‌‌امنیت ملت ایران را تامین می‌کنیم

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: ملت ایران مفتخر به روحیه شهادت‌طلبی است و هراسی به دل ندارد، شهادت برای ملت ایران اسلامی افتخار و فیض است که چون از مرگ نمی‌ترسیم، در دل دشمنان ما ایجاد رعب و وحشت می‌کند.

سردار عزیزی همچنین افزود: دشمن بداند که ملت ایران تا آخرین قطره خون خود در مقابل زیاده‌خواهی آن‌ها ایستادگی خواهد کرد و هیچ‌گاه نمی‌تواند خدشه‌ای بر امنیت جمهوری اسلامی وارد کند.

وی سپس با اشاره به تشییع شهید فعله‌گری از شهدای مرزبانی ناجا در استان کردستان خاطرنشان کرد: شهید قعله‌گری حین پایش و رصد امنیت مرز در حین انجام وظیفه دچار سانحه شدند و به فیض شهادت نائل آمدند.

گزارش از احمد شوری

انتهای پیام/220/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.