تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
کد خبر : 61228

هشدار به 4 بازیکن آرسنال بابت نقض مقررات قرنطینه در انگلیس

هشدار به 4 بازیکن آرسنال بابت نقض مقررات قرنطینه در انگلیس

هشدار به ۴ بازیکن آرسنال بابت نقض مقررات قرنطینه در انگلیس

چهار بازیکن تیم فوتبال آرسنال به دلیل بی‌توجهی به مقررات در نظر گرفته شده برای جلوگیری از شیوع کرونا در انگلیس هشدار گرفتند.

هشدار به 4 بازیکن آرسنال بابت نقض مقررات قرنطینه در انگلیس – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ باشگاه آرسنال به 4 بازیکن این تیم که تصاویری از آنها در حال نقض قوانین مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی در انگلیس منتشر شده، هشدار داد. نیکلاس پپه، الکساندر لاکازت، داوید لوئیز و گرانیت ژاکا 4 بازیکنی بودند که باشگاه به آنها به خاطر نادیده گرفتن قوانین مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی هشدار داده و در میان این افراد پپه، گران‌ترین خرید باشگاه به خاطر انتشار فیلمی از او در حال فوتبال بازی کردن با چند تن از دوستانش در شمال لندن بیش از سایرین مورد انتقاد واقع شده است. خود او نیز کلیپی دیگر در اینستاگرام منتشر کرده که این بازیکن ساحل عاجی را در حال فوتبال بازی کردن با چند تن از دوستانش نشان می‌دهد.

داوید لوئیز مدافع برزیلی آرسنالی‌ها و هم‌تیمی سوئیسی او ژاکا هم در کنار یکدیگر و بدون رعایت فاصله مجاز در منطقه ساوت‌گیت در شمال شهر لندن دیده‌ شده‌اند در حالی که لاکازت نیز به خاطر رعایت نکردن فاصله‌اش با یک مأمور خدماتی که برای تمیز کردن خودرویش استخدام شده بود، مورد انتقاد واقع شده و برخی از کاربران فضای مجازی حتی او را به خاطر استفاده از چنین خدمات غیرضروری در این روزهای بحرانی سرزنش کرده‌اند.

سخنگوی باشگاه آرسنال در این خصوص به نشریه سان گفت: از همه آنهایی که ما را متوجه اقدامات این بازیکنان کردند، تشکر می‌کنیم. ما به آنها تذکر خواهیم داد. خود ما هم نگران بودیم و به همین دلیل پیش از این با نیکلاس به خاطر تصویری که از منزل خود در کنار تعدادی از خویشاوندانش منتشر کرده بود، صحبت و به او اهمیت رعایت قوانین را یادآوری کردیم.

موافقت سرمربی و بازیکنان آرسنال با کاهش دستمزدشان

بازیکنان آرسنال تنها افراد شاغل در لیگ برتر انگلیس نبوده‌اند که به خاطر نادیده گرفتن معیارهای امنیتی مربوط به قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی در کانون توجه قرار گرفته‌اند. ماه گذشته، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام و سه تن از بازیکنان او به دلیل تمرین در یک فضای سبز بدون رعایت فاصله 2 متری لازم از سوی گروهی از رسانه‌ها، هواداران و حتی دولتمردان انگلیسی مورد انتقاد واقع و به همین دلیل مجبور به عذرخواهی شدند. کایل واکر بازیکن منچسترسیتی نیز به دلیل برگزاری یک میهمان در بحبوحه شیوع کرونا مورد انتقاد واقع شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.