تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
کد خبر : 23899

واکنش تولیت آستان قدس رضوی به حمایت ‌آمریکا از ملت ایران / مردم مراقب خنجر زهرآلود دشمن باشند

واکنش تولیت آستان قدس رضوی به حمایت ‌آمریکا از ملت ایران / مردم مراقب خنجر زهرآلود دشمن باشند

گروه استان‌ها ـ تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اد‌عای حمایت ‌آمریکا از ملت ایران گفت:‌ ادعای حمایت دشمن از ایران مانند خنجر زهرآلودی است که درصدد فرو کردن آن به پشت ملت هستند.

واکنش تولیت آستان قدس رضوی به حمایت ‌آمریکا از ملت ایران / مردم مراقب خنجر زهرآلود دشمن باشند – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام سیداحمد مروی در آیین یادواره شهدای عملیات کربلای پنج و شهید حاج علی اصغر حسینی محراب فرمانده تیپ انصارالرضا(ع) که در مسجد جامع رضوی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ادعای حمایت دشمن از ایران مانند خنجر زهرآلودی است که درصدد فرو کردن آن به پشت ملت هستند لذا در این شرایط بصیرت‌ورزی و شناخت دشمن و توطئه‌های آن بیش از گذشته اهمیت دارد.

وی افزود: تاکنون با تلاش‌های رهبر معظم انقلاب و شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی همه توطئه‌های دشمن خنثی شده است.

تولیت آستان قدس رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی ادامه داد: همه از این سانحه اندوهگین شدیم و شهید شدن 170 نفر انسان دلمان را سوزاند اما رسانه‌های معاند و دشمن آنچنان بر طبل این اتفاق می‌کوبند تا رهاورد مراسم بزرگ تشییع شهید سلیمانی تحت‌الشعاع قرار گیرد.

پیکر پاک 3 تن از شهدای هواپیمای اوکراینی در اهواز تشییع شدراهپیمایی مردم گیلان در حمایت از سپاه و تکریم شهدای سانحه هوایی به روایت تصویرقم| تنها انتقام سخت از آمریکای تروریست و جنایتکار تسلی‌خاطر بازماندگان شهدای سانحه هوایی است

مروی در ادامه خاطرنشان کرد: مسیر شهدا، مسیر حق و جهاد در برابر مستکبران و دفاع از مستضعفان است و برگزاری آیین بزرگداشت شهدا و زنده نگهداشت یاد و خاطره آنان باعث بصیرت افزایی می‌شود.

وی اضافه کرد: شهدا سختی و دشواری‌های زیادی را تحمل کردند، شهید حسینی محراب فداکاری‌های زیادی از خود نشان داد و بی باکانه جنگید و در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید از این رو ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن وظیفه ما برای تداوم راه شهداست.

انتهای پیام/282/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.